Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wolken en nog eens wolken.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Wolken en nog eens wolken.

    Nog eentje van aan de bekende brug bij ons uitstapje in Zeeland.
    Ik ben er al onder andere omstandigheden geweest en deze lijkt misschien wat minder spannend of zo maar ik vond het toch de moeite om te plaatsen. En het was verekkes winderig en koud.




    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

  • #2
    Re: Wolken en nog eens wolken.

    Pascal ik vind deze zeker niet slecht. De wolken leiden je naar het midden toe en de blauwe lucht komt goed uit.

    Verstuurd vanaf mijn SM-T819 met Tapatalk
    http://www.photo-patricske.be
    Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

    Comment


    • #3
      Re: Wolken en nog eens wolken.

      Ik vind die toch heel mooi hoor, het moet ook niet altijd LE of zonsop- of -ondergang zijn, de beweging in het water en de mooie lucht dat heeft ook wel wat
      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

      Comment


      • #4
        Re: Wolken en nog eens wolken.

        mooi beeld

        Comment


        • #5
          Re: Wolken en nog eens wolken.

          mooi natuurvol beeld. Kon de brug niet nog wat meer naar links het beeld vullen ? (bvb tot aan die zwarte toren in de verte) Nu blijft die linker kant zo leeg.
          mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
          nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
          https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

          Comment


          • #6
            Re: Wolken en nog eens wolken.

            blijft altijd mooi om te zien , en zo een prachtige wolken hebben geen LE nodig , het licht en de beweging in het water maken de foto

            Comment


            • #7
              Re: Wolken en nog eens wolken.

              Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk bericht
              mooi natuurvol beeld. Kon de brug niet nog wat meer naar links het beeld vullen ? (bvb tot aan die zwarte toren in de verte) Nu blijft die linker kant zo leeg.
              Bedankt voor je mening. Als je naar de compositie kijkt zie je dat de linker helft van de wolken lijnen verdwijnen naar het einde van de brug waar ze bijna samen komen. Dat is ook meteen waarom ik deze foto geplaatst heb hier uit mijn hele reeks die ik maakte en vond het daarom ook de sterkere uit de reeks. Hopelijk is dit overtuigend genoeg.
              Mvg, Pascal,Schoonspikke
              Als je schiet..schiet dan raak!
              500 PIXHuawei P30 PRO

              Comment


              • #8
                Re: Wolken en nog eens wolken.

                Knappe prent Pascal.
                Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                Comment


                • #9
                  Re: Wolken en nog eens wolken.

                  Mooie wolkenlucht en een knappe opname met veel diepte

                  grts
                  Sieg
                  Voor meer foto's ; www.sieg.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Wolken en nog eens wolken.

                    Oorspronkelijk geplaatst door Jacobs Pascal Bekijk bericht
                    Bedankt voor je mening. Als je naar de compositie kijkt zie je dat de linker helft van de wolken lijnen verdwijnen naar het einde van de brug waar ze bijna samen komen. Dat is ook meteen waarom ik deze foto geplaatst heb hier uit mijn hele reeks die ik maakte en vond het daarom ook de sterkere uit de reeks. Hopelijk is dit overtuigend genoeg.
                    je hoeft me niet te overtuigen hoor. Mijn mening blijft ook alleen maar mijn mening en is puur bedoeld als vraag naar een alternatief gezichtspunt, niet om iemand te overtuigen. Ik was er immers niet bij en kan enkel gissen hoe andere standpunten er zouden kunnen uitzien.
                    mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
                    nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
                    https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

                    Comment

                    Working...
                    X