Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wolfproof hek?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Wolfproof hek?


  • #2
    Re: Wolfproof hek?

    Zie niet echt een link met je titel ??
    In ieder geval mooie diepte in deze opname en een prachtige fotogenieke locatie

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Wolfproof hek?

      Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
      Zie niet echt een link met je titel ??
      In ieder geval mooie diepte in deze opname en een prachtige fotogenieke locatie

      grts
      Sieg
      Ik zie de link naar de titel wel maar verder helemaal met Sieg eens
      http://www.smuttynose.nl

      Comment


      • #4
        Re: Wolfproof hek?

        Mooi geheel.

        Ik heb een kleine bedenking onder voorbehoud want mijn zicht is niet altijd zoals het hoort en ik kan met wat ik nu zeg de bal volledig misslaan.
        Ik heb de indruk dat het scherpstelpunt zo ongeveer in het midden ligt waardoor de eerste boomstammen een beetje onscherp zijn. Die eerste boomstammen hadden voor mij een beetje scherper gemogen.
        't Is maar een detail en zoals ik al zei sla ik de bal misschien compleet mis en dan zal er zeker iemand zijn om dit tegen te spreken
        Mvg Philip

        Comment


        • #5
          Re: Wolfproof hek?

          Oorspronkelijk geplaatst door philitalia Bekijk bericht
          Mooi geheel.

          Ik heb een kleine bedenking onder voorbehoud want mijn zicht is niet altijd zoals het hoort en ik kan met wat ik nu zeg de bal volledig misslaan.
          Ik heb de indruk dat het scherpstelpunt zo ongeveer in het midden ligt waardoor de eerste boomstammen een beetje onscherp zijn. Die eerste boomstammen hadden voor mij een beetje scherper gemogen.
          't Is maar een detail en zoals ik al zei sla ik de bal misschien compleet mis en dan zal er zeker iemand zijn om dit tegen te spreken
          klopt wat je zegt. Om de boomstammen tegen elkaar te drukken heb ik een telelens gebruikt van 100 400mm. De bomen staan op een redelijke afstand van elkaar. Scherptepunt moet je dan kiezen, alles scherp lukt dan niet. Mvg

          Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

          Comment


          • #6
            Re: Wolfproof hek?

            Schitterende beukenrij, de kathedralen van het bos.
            Wat mij verwonderd is dat het gras zo mooi staat onder die kruinen en kort wordt gemaaid.
            Is dat een dubbele bomenrij of een de zeldzamere 4 dubbele beukenrij?
            Hopelijk mogen ze er nog vele jaren staan.

            Groetjes,
            Dirk

            Comment

            Working...
            X