Belgiumdigital.com in samenwerking met
Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Discussie: Wolfproof hek?

Standaard Wolfproof hek?

Standaard Re: Wolfproof hek?

Zie niet echt een link met je titel ??
    In ieder geval mooie diepte in deze opname en een prachtige fotogenieke locatie

grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
    Zie niet echt een link met je titel ??
    In ieder geval mooie diepte in deze opname en een prachtige fotogenieke locatie

grts
    Sieg
    Ik zie de link naar de titel wel maar verder helemaal met Sieg eens

Mooi geheel.

Ik heb een kleine bedenking onder voorbehoud want mijn zicht is niet altijd zoals het hoort en ik kan met wat ik nu zeg de bal volledig misslaan.
    Ik heb de indruk dat het scherpstelpunt zo ongeveer in het midden ligt waardoor de eerste boomstammen een beetje onscherp zijn. Die eerste boomstammen hadden voor mij een beetje scherper gemogen.
    't Is maar een detail en zoals ik al zei sla ik de bal misschien compleet mis en dan zal er zeker iemand zijn om dit tegen te spreken
    Mvg Philip

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door philitalia Bekijk bericht
    Mooi geheel.

Ik heb een kleine bedenking onder voorbehoud want mijn zicht is niet altijd zoals het hoort en ik kan met wat ik nu zeg de bal volledig misslaan.
    Ik heb de indruk dat het scherpstelpunt zo ongeveer in het midden ligt waardoor de eerste boomstammen een beetje onscherp zijn. Die eerste boomstammen hadden voor mij een beetje scherper gemogen.
    't Is maar een detail en zoals ik al zei sla ik de bal misschien compleet mis en dan zal er zeker iemand zijn om dit tegen te spreken
    klopt wat je zegt. Om de boomstammen tegen elkaar te drukken heb ik een telelens gebruikt van 100 400mm. De bomen staan op een redelijke afstand van elkaar. Scherptepunt moet je dan kiezen, alles scherp lukt dan niet. Mvg

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Schitterende beukenrij, de kathedralen van het bos.
    Wat mij verwonderd is dat het gras zo mooi staat onder die kruinen en kort wordt gemaaid.
    Is dat een dubbele bomenrij of een de zeldzamere 4 dubbele beukenrij?
    Hopelijk mogen ze er nog vele jaren staan.

Groetjes,
    Dirk

Regels voor berichten