Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wit uitzicht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Wit uitzicht



    Klik hier voor een grotere versie.

    Bedankt voor het kijken!

    Erik
    www.erikthomas.be

  • #2
    Re: Wit uitzicht

    mooi bijna minimalistisch ,zonder afbreuk aan de foto want ik vind hem heel mooi ,maar miss was het een optie de open ruimte aan de andere kant van de uitkijktoren ,ik heb zo het gevoel al je bovenaan de ladder komt de kijkruimte door het venster is en dat je dan beter in het voordeel van de compo de open ruimte aan deze kant hebt ,ik ben waarschijnlijk aan het muggenziften maar het is wat ik voel maar hij blijft een mooie high key

    Comment


    • #3
      Re: Wit uitzicht

      Vind het verschil tussen de zichtbaarheid van de toren en de rest van de opname net FF tè groot.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Wit uitzicht

        Ik vind 'm schitterend! Erg mooi hoe fragiel de uitkijkpost overkomt.

        Comment


        • #5
          Re: Wit uitzicht

          Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
          mooi bijna minimalistisch ,zonder afbreuk aan de foto want ik vind hem heel mooi ,maar miss was het een optie de open ruimte aan de andere kant van de uitkijktoren ,ik heb zo het gevoel al je bovenaan de ladder komt de kijkruimte door het venster is en dat je dan beter in het voordeel van de compo de open ruimte aan deze kant hebt ,ik ben waarschijnlijk aan het muggenziften maar het is wat ik voel maar hij blijft een mooie high key
          hoe meer ik hem bekijke hoe mooier ik hem vind

          Comment


          • #6
            Re: Wit uitzicht

            Zeer mooi High key beeld
            Groeten Andre

            Comment


            • #7
              Re: Wit uitzicht

              Heel mooi Erik, door je afwerking krijgt het geheel een grafisch minimalistisch uiterlijk

              grts
              Sieg
              Voor meer foto's ; www.sieg.be

              Comment


              • #8
                Re: Wit uitzicht

                Dankjewel voor de reacties.
                Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
                mooi bijna minimalistisch ,zonder afbreuk aan de foto want ik vind hem heel mooi ,maar miss was het een optie de open ruimte aan de andere kant van de uitkijktoren ,ik heb zo het gevoel al je bovenaan de ladder komt de kijkruimte door het venster is en dat je dan beter in het voordeel van de compo de open ruimte aan deze kant hebt ,ik ben waarschijnlijk aan het muggenziften maar het is wat ik voel maar hij blijft een mooie high key
                Je hebt gelijk en eerlijk gezegd heb ik bij het nemen van de foto niet stilgestaan bij de kijkrichting vanuit de hut. Ik vond het qua compositie het mooiste zo aangezien rechts de langlaufpiste liep. Maar het is een aandachtspunt voor mijn toekomstige foto's .

                Ter info: ik heb hier weinig aan bewerkt. Het was een mistige ochtend. Ik heb enkel met belichting/contrast wat getweakt.
                www.erikthomas.be

                Comment


                • #9
                  Re: Wit uitzicht

                  Zeer knap hegh key werk, ik volg Patrick wel in zijn redenering van kijkrichting, verder alles top !

                  Comment


                  • #10
                    Re: Wit uitzicht

                    Heel goede compo. De kleur vind ik wel speciaal. Hangt zo een beetje tussen grafisch en high-key maar de realiteit vormt toch de hoofdmoot !
                    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                    Comment

                    Working...
                    X