Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Windy Deadvlei

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Windy Deadvlei


    Nog eentje van in Deadvlei, Namibie. Je kan duidelijk zien hoeveel wind er was die ochtend. We zijn dan ook niet op de duinen gekropen.


    Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
    Website - 500px - Instagram

  • #2
    Re: Windy Deadvlei

    wat een plaatje! zo surrealistisch. echt mooi. vooral het oranje vlak van het duin doet spreken.

    Comment


    • #3
      Re: Windy Deadvlei

      Surrealistisch kwam ook dadelijk in me op bij het zien van dit beeld en ga me dus niet wagen aan enige uitspraak of opmerking !
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

      Comment


      • #4
        Re: Windy Deadvlei

        Precies, een landschap in de geest van Dali. Buitengewoon fraai en brekend met de statische elementen van deze foto is het wegstuivende zand.
        Sterk beeld!
        http://www.smuttynose.nl

        Comment


        • #5
          Re: Windy Deadvlei

          Toch altijd schitterende opnames die van die locatie voortkomen, een stukje natuur om te koesteren
          Prachtig vastgelegd hoor en mooi dat stuivende zand

          grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

          Comment


          • #6
            Re: Windy Deadvlei

            Pracht foto dit weer Steven..Compo erg mooi zo met die 2 bomen in de diagonaal..
            Dat opstuivende zand op de top van die duin is wel helemaal top, precies ook dat daar net het licht op schijnt.
            Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
            MIJN WEBSITE

            Comment


            • #7
              Re: Windy Deadvlei

              prachtig

              er mankeert juist nog een standbeeld, stationnetje of slappe horloge om een Delvaux of Dali te zijn.

              magnifiek in zijn desolate eenvoud.

              grten, GeerT.

              Comment


              • #8
                Re: Windy Deadvlei

                Mooi, ik zou de achterkant van die heuvel ook wel eens willen zien.. Dit beeld maakt mij nieuwsgierig
                " Make RAW Not WAR"
                Nikon D750. Tamron 15-30mm f2.8, Tamron 24-70mm f2.8, Tamron 70-200 f2.8, Tamron 90mm F2.8 macro, Nikon 85mm f1.8, Nikon 50mm f1.8 Nikon D7100

                Comment


                • #9
                  Re: Windy Deadvlei

                  Wow! Prachtig buitenaards landschap heel mooi vastgelegd! Kon op een andere planeet zijn (met ook een atmosfeer).
                  grts,
                  Raf.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Windy Deadvlei

                    Surrealistisch landschap daar. Mooi vastgelegd.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Windy Deadvlei

                      Een daverende compo. Vooral het licht op de duintop en het stuivende zand is meesterlijk.
                      Complimenten voor het wachten op het juiste moment !
                      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                      Vriendelijke groeten, Johan

                      Comment


                      • #12
                        Re: Windy Deadvlei

                        Fantastisch beeld, kan ik alleen maar enthousiast over zijn! Boenk erop!

                        Fuji X-T20, Fuji X-T1, Fuji X100, Sony RX100
                        Fuji 56mm f1.2, Fuji 16mm f1.4, Fuji 35mm f1.4, Fuji 18-55mm f2.8-4.0, Fuji 55-200mm f3.5-4.8, Samyang 12mm f2

                        Comment


                        • #13
                          Re: Windy Deadvlei

                          Oorspronkelijk geplaatst door Duvel_lover Bekijk bericht
                          Mooi, ik zou de achterkant van die heuvel ook wel eens willen zien.. Dit beeld maakt mij nieuwsgierig
                          Wat er achter die heuvel ligt? .... Nog een zandduin, en nog een zandduin, en.... echt een gevaarlijk plekje om verloren te lopen.
                          Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
                          Website - 500px - Instagram

                          Comment


                          • #14
                            Re: Windy Deadvlei

                            Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
                            Een daverende compo. Vooral het licht op de duintop en het stuivende zand is meesterlijk.
                            Complimenten voor het wachten op het juiste moment !
                            Bedankt Johan!

                            Beetje zelfkritiek: heb spijt dat ik niet een iets lager standpunt had ingenomen, zodat die onderste tak van de linkse boom volledig los zou komen van de achterliggende duinen.
                            Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
                            Website - 500px - Instagram

                            Comment


                            • #15
                              Re: Windy Deadvlei

                              Oorspronkelijk geplaatst door SteefD Bekijk bericht
                              Bedankt Johan!

                              Beetje zelfkritiek: heb spijt dat ik niet een iets lager standpunt had ingenomen, zodat die onderste tak van de linkse boom volledig los zou komen van de achterliggende duinen.
                              Heel mooi beeld die onderste tak vind ik niet echt storend eerder het kruisen van de achterste boom links en de liggende stam, had mooier geweest als die niet kruisten.
                              Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
                              Groeten
                              Kurt

                              Comment

                              Working...
                              X