Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

westerstaketsel in de mist

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] westerstaketsel in de mist

    deze week wat mistige toestanden op het strand

    grote versie

    dank om te kijken

  • #2
    Re: westerstaketsel in de mist

    prachtige plaat met een mooie uitgebalanceerde compo.. je krijg een beetje het gevoel van 'the road to nowhere'... positief bedoeld..


    Rob,

    Comment


    • #3
      Re: westerstaketsel in de mist

      Als de titel het niet had verraden wist ik niet waar deze foto is genomen.
      De sfeer is prachtig en ja het was inderdaad vrij mistig en koud aan de zee terwijl
      in het binnenland de zon volop scheen.

      Groetjes,
      DIrk

      Comment


      • #4
        Re: westerstaketsel in de mist

        Mooi beeld, knap ook mooi het verloop van de lijnen/ structuren. De mist maakt het een prachtbeeld
        Groeten Andre

        Comment


        • #5
          Re: westerstaketsel in de mist

          Mooi minimalisme! Zwart wit vind ik hier goed gekozen. Mooie bewerking ook!
          www.erikthomas.be

          Comment


          • #6
            Re: westerstaketsel in de mist

            Oorspronkelijk geplaatst door Andrevl Bekijk bericht
            Mooi beeld, knap ook mooi het verloop van de lijnen/ structuren. De mist maakt het een prachtbeeld
            volg helemaal!!!
            de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
            Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

            Comment


            • #7
              Re: westerstaketsel in de mist

              Grote formaat erg mooi, het is net of je in de foto staat.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: westerstaketsel in de mist

                Geen normale foto te zien. Enkel in grote weergave. Werk met een vaste iMac.
                Je foto vind ik gewoonweg 'super' !
                Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                Comment


                • #9
                  Re: westerstaketsel in de mist

                  Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                  Geen normale foto te zien. Enkel in grote weergave. Werk met een vaste iMac.
                  Je foto vind ik gewoonweg 'super' !
                  ik kan er niets aan veranderen Raymond ,het beste wat je kan doen is een aparte browser gebruiken vb firefox om te kijken op BD ,er moet iets veranderd zijn bij dropbox waardoor al wie met safari werkt de foto niet kan zien ,blijkbaar zijn ze aan het zoeken naar een oplossing ,aan de andere kant kan je ook de link naar grotere versie gebruiken en dan heb je meteen het beste kwaliteit

                  Comment


                  • #10
                    Re: westerstaketsel in de mist

                    Heel knap fotowerk!

                    Comment


                    • #11
                      Re: westerstaketsel in de mist

                      Apart en bijzonder. Iemand noemde het de Road to Nowhere, ik neig naar het tegenovergestelde. Mooi ritme van de zwarte "vlakjes" die als een springplank naar het licht zouden kunnen dienen
                      http://www.smuttynose.nl

                      Comment


                      • #12
                        Re: westerstaketsel in de mist

                        Sober maar knap beeld. De lijnen in het zand lijden naar rechts, terwijl de betonblokken (of wat het ook is) je verder de mist in sturen. De constructie links versterkt dit effect. Zeer boeiend beeld. Eentje dat voor mij zo aan de muur mag
                        Jochenvde Photography
                        Flickr

                        Comment


                        • #13
                          Re: westerstaketsel in de mist

                          Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
                          ik kan er niets aan veranderen Raymond ,het beste wat je kan doen is een aparte browser gebruiken vb firefox om te kijken op BD ,er moet iets veranderd zijn bij dropbox waardoor al wie met safari werkt de foto niet kan zien ,blijkbaar zijn ze aan het zoeken naar een oplossing ,aan de andere kant kan je ook de link naar grotere versie gebruiken en dan heb je meteen het beste kwaliteit
                          Ik kan het alleen maar spijtig vinden dat jij er niets kan aan veranderen Patrick maar als ik geen beeld te zien krijg op normale wijze zal mijn mening achterwege blijven en zo zijn ze weer van een lastpost verlost. Een oplossing is inderdaad zoals je voorstelt door de link te openen naar de grotere versie krijg ik 'de beste' foto te zien, wat kan een mens nog meer wensen
                          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                          Comment


                          • #14
                            Re: westerstaketsel in de mist

                            Dank voor de fijne reacties [emoji4]

                            Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk

                            Comment

                            Working...
                            X