Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

wensen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] wensen

    Bij deze mijn wensen voor de feesten en volgend jaar ,
    ik wil jullie allemaal heel erg bedanken voor het volgen,reageren en meedenken tot eventueel verbeteringen bij het delen van mijn foto's , dit doet mij vooral de drive vinden om verder te doen om deze mooie hobby nooit beu te worden ,
    daarbij nodigt deze hobby ook uit om andere oorden te verkennen wat men anders waarschijnlijk nooit zou doen en heb ik heel veel reële vrienden leren kennen die naar elkaar toe komen ,en zelfs meereizen
    Het is dank zij dit platvorm ,dat we ons allemaal kunnen verenigen en ons zelfs online soms aanvoelen door elkanders verschillende stijlen te respecteren en te voorzien van een klein commentaar .
    Het was dit jaar 10 jaar dat ik op BD aanwezig ben en heb voornamelijk al mijn kennis hier te danken .
    Soms kunnen commentaren hard aankomen ,dat weet ik omdat ik zelf ook altijd tracht eerlijke commentaar te geven en daarbij tips tracht te geven ,maar juist door deze harde kritiek om te zetten in nuttig info wordt men beter en beter .
    Daarom ook een grote bedanking aan "Belgium digital" die voor mij veel deuren heeft geopend soms heb ik ook kritiek op bepaalde delen van het platform maar in verhouding is dit maar klein


    Dank je wel ,
    Grtjs Patrick
    Last edited by bopatje; 22 december 2019, 15:04.

  • #2
    Re: wensen

    Mooie kaart en woorden, Patrick.
    Ik kan niet anders dan volmondig je woorden beamen, en ik wil er nog een wens aan toe voegen :
    Dat we op deze manier verder gaan, en nog lang van elkaars foto's kunnen genieten, en zeker elkaar blijven inspireren en opstuwen.
    Fijne feestdagen gewenst.
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

    Vriendelijke groeten, Johan

    Comment


    • #3
      Re: wensen

      Goed geschreven Patrick, da's hetgeen ikzelf ook altijd zeg over hoe een forum eigenlijk hoort te zijn
      Alleen van eerlijke kritiek kan men iets bijleren, eerlijk duurt ook het langste heb ik altijd geleerd als klein manneke
      Ook voor jouw en familie de beste wensen, heerlijke feesten en vooral een hele goede gezondheid
      Want zonder dat laatste valt al de rest in het niets

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: wensen

        Ik treed je volledig bij Patrick...
        Vandaar ook mijn beste wensen voor jullie
        en ook voor het ganse BD team en volgers....

        Fijne Feestdagen toegewenst...

        Groetjes
        Freddy
        https://fredor2.wixsite.com/my-site

        Comment


        • #5
          Re: wensen

          Dank en jullie ook Fijne Dagen.
          leuk gedaan trouwens.
          \grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: wensen

            Oprechte groeten en wensen in een spetterend feestmoment met Kerstmis en 2020 in zicht. Moge je nog veel plezier beleven met je vrienden, familie en je fotografie. Je bent steeds bereidt tot een reactie in alle open- en eerlijkheid, zo heb ik je leren kennen en waarderen. Je foto's getuigen van een artistiek gave en schoonheid waar ik telkens van geniet, moge deze uitwisseling nog duren !
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

            Comment


            • #7
              Re: wensen

              Fijne jaarwisseling Bopatje!
              En proficiat met je 10 jaar BD
              Mijn YouTube kanaal || Fotografische uitstapjes in België? Een overzicht per provincie vind je hier.

              Comment


              • #8
                Re: wensen

                Bedankt Patrick, ook voor jou fijne feesten en een spetterend nieuw jaar

                Comment


                • #9
                  Re: wensen

                  Prettige feesten Patrick.
                  Ik wens je veel mooie ontdekkingen voor volgend jaar. Of die in het binnen- of buitenland zijn maakt niet zoveel uit. Ik ben er zeker van dat je van elke ontdekking weer prachtige foto's zal maken.
                  vriendelijke groeten, Kurt
                  Mijn foto's
                  Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes

                  Comment


                  • #10
                    Re: wensen

                    Ja, het zit hier wel goed. Regelmatig een mooie emotie bij het zien van al het talent dat hier allemaal passeert.
                    Dus ook van mij, heel veel wensen voor een mooi jaar. En vandaag een zalige Kerst.
                    Tot binnenkort op de Nieuwjaarsreceptie in Planckendael,
                    Xavier
                    Canon R6 + 60D en enkele stukken glas (Ook een GSM...)
                    Sinds mijn pensioen, medewerker en sinds kort, bestuurslid.
                    Laat de commentaren maar komen.

                    Comment

                    Working...
                    X