Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Water
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
-
Re: Water
Heel mooi, ook de omzetting. Zeer sfeervol en een beetje geheimzinnig beeld
Comment
-
Reflectie lichter dan het origineel?
Verzonden vanaf mijn iPad met TapatalkToon Nikonian
D700/D7000/glaswerk Nikkor
Comment
-
ik vind de reflectie te helder ,ik zie de mistige sfeer er niet in terugkomen ,ook vind ik dat blauw een beetje vreemd in de reflectie ,ik denk (vermoed) dat je de schuivertjes onder in het beeld wat te ver hebt opengetrokken ,ook bovenaan de foto zie ik een eigenaardige iets helderder lijn lopen tegen de rand , mits een goede afwerking zou dit voor mij een prachtig beeld kunnen zijn ,ik zou hem eens her processen
Comment
-
-
Mysterieuze sfeer, toch weerspiegeling in het water komt niet overeen met de mist/lucht
Verstuurd vanaf mijn SM-T819 met Tapatalkhttp://www.photo-patricske.be
Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier
Comment
-
De opzet was gewoon schitterend bedacht, de afwerking helaas...………… te veel aan de schuivertjes getrokken en des te jammer.
Zou wel graag een gave update zien.
Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.
Comment
-
Die kan ik wel smaken.
Reflectie is voor mij ook te helder.Mijn YouTube kanaal || Fotografische uitstapjes in België? Een overzicht per provincie vind je hier.
Comment
-
-
Die eerste was een eigenaardig beeld, maar dat mag uiteraard, hangt af waar je zelf tevreden over bent
De update kijkt wat natuurlijker
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Ik zou alleen de bovenste helft van de foto gebruiken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door diecie Bekijk berichtIk zou alleen de bovenste helft van de foto gebruiken.
Ik zou die gewoon omzetten in Z/W want nu storen de weinige kleuren die ik zie.
Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.
Comment
Comment