Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vroongronden II

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Vroongronden II

    Even fraai weer , dus dan moet je toeslaan, vind ik !
    Uit hetzelfde gebied , maar een dag later en ± 1 kilometertje verwijdert van de vorige.
    Deze keer heb ik het zonnetje eens buiten beeld gelaten. Dat fotografeert wat makkelijker en laten we eerlijk zijn, die rakker is altijd behoorlijk aanwezig.
    Als bonus weer eens een GROTE bijgeplaatst.

    Vroongronden II.


    Bedankt voor de belangstelling.
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

    Vriendelijke groeten, Johan

  • #2
    Re: Vroongronden II

    Zonnetje hoeft er zeker niet altijd bij hoor...Juist nu valt nog meer de kleuren aan de horizon op...Kwa compo deze misschien zelfs nog beter...Deze oogt wat rustiger....Mooi..
    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

    Comment


    • #3
      Re: Vroongronden II

      Mooi licht en kleurtjes
      Voor een spiegel opteer ikzelf wel voor horizon in het midden.
      groeten, Kristof
      Canon EOS 5D mkII

      Comment


      • #4
        Re: Vroongronden II

        mooie sfeer en licht, rustgevend beeld.

        Comment


        • #5
          Re: Vroongronden II

          mooie sfeerfoto, die mij echt tot een rustmoment brengt
          mvg

          Comment


          • #6
            Re: Vroongronden II

            Bedankt voor de reacties
            @ Kristof : Normaal gesproken doe ik dat ook meestal.
            Ik ben van mijn geloof gevallen, om te laten zien dat de zomerse plasjes tot een meer uitgegroeid zijn.
            En zo ik het nu gedaan heb, lijkt het meer nog groter. Dus een weloverwogen keuze.
            Uiteraard heb ik me wel verdiept in je idee, door te scrollen. Maar een echte panorama vond ik geen verbetering. Ik mis dan gelijk diepte.
            Maar graag aan iedereen die hier nog komt kijken, het verzoek om dat eens te doen. (want misschien zie ik het wel helemaal mis)
            Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

            Vriendelijke groeten, Johan

            Comment

            Working...
            X