Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vasco Da Gama

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Vasco Da Gama

    Héél lang geleden dat ik hier es kwam... maar met plezier keek ik zonet naar wat foto's in dit onderdeel. Ik ben voornamelijk actief op instagram, op 500px en Flickr post ik m'n foto's, maar reageren op iedereen
    is onbegonnen werk... Art Limited probeerde ik ook uit, een mooi platform met een aparte selectie en ander type fotografie zie je daar. Maar daar ben ik ook niet actief meer. Zo ook hier...
    Hier leerde ik het meeste bij, en m'n foto's werden destijds met de nodige kritiek en tips beter, daarvoor ben ik nog steeds dankbaar!
    Actief zijn op meer dan 1 platform is moeilijk, en dan maak je keuzes. Ik vind het ook moeilijk om te posten in de juiste rubriek. Er is geen apart zwart wit onderdeel, en de stijl die ik hanteer is geen pure
    straatfotografie, meer mens en architectuur tesamen, maar waar plaats je die...
    Maar ik wil zeker geen topic starten, en kom hier graag eens terug, en terwijl ik hier ben, evengoed iets posten
    Juist terug van Lissabon, en dat zal zeker niet de laatste keer zijn. Schitterende locatie voor alle soorten fotografie, architectuur, straatfotografie en landschap lukt er perfect.
    En je kan maar moeilijk rond deze brug... bij deze.
    Bedankt om te kijken!
    Vriendelijke groeten,
    Christophe.

    Last edited by stephenstoph; 12 september 2018, 19:27.

  • #2
    Re: Vasco Da Gama

    Ja man en dat is er meteen boenk op hè [emoji108][emoji108][emoji108].
    En zoals je ziet ik zit hier nog altijd, al moet ik toegeven dat het hier de laatste tijd maar magertjes is. Dus kom er met plezier terug bij om het hier wat op te vrolijken, wat een foto!

    Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk

    Comment


    • #3
      Re: Vasco Da Gama

      Prachtige brug zeg, zeer mooie locatie
      En vooral weer heel mooi vastgelegd Christophe, de zachte kleurtjes in de lucht maken het af

      Er zijn inderdaad heel veel platformen om foto's te posten, spijtig genoeg zijn er weinig waarbij eerlijke meningen gegeven worden
      Bij de meeste is het een duimpje of een like en die worden héél snel gegeven

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Vasco Da Gama

        top
        Peter
        mijn website : klik

        Comment


        • #5
          Re: Vasco Da Gama

          Die heb jij toch wel erg mooi in beeld gebracht, ik leun wat achterover in mijn stoel om er rustig van te genieten
          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

          Comment


          • #6
            Re: Vasco Da Gama

            Inderdaad heel lang niet gezien hier Chistophe, maar ik herken helemaal wat jij ook schrijft.
            In ieder geval een pracht foto van deze iconische brug met schitterend licht..
            Volgens mij ook de langste brug van Europa dit, in 2012 ook nog daar gestaan, heel Lissabon is echt heel mooi!!
            Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
            MIJN WEBSITE

            Comment


            • #7
              Re: Vasco Da Gama

              Ja witte, hier valt mijn mond toch wel van open....prachtig...wow...
              Wat een mooie zacht kleuren pallet en de mooie aftekening van de bekabeling...je wordt meegezogen naar het einde van de brug...

              Groeten
              Freddy
              https://fredor2.wixsite.com/my-site

              Comment


              • #8
                Re: Vasco Da Gama

                Oorspronkelijk geplaatst door freddy69 Bekijk bericht
                Ja witte, hier valt mijn mond toch wel van open....prachtig...wow...
                Wat een mooie zacht kleuren pallet en de mooie aftekening van de bekabeling...je wordt meegezogen naar het einde van de brug...

                Groeten
                Freddy
                Mooi gezegd
                http://www.smuttynose.nl

                Comment


                • #9
                  Re: Vasco Da Gama

                  Zeer mooi Christophe. Verzorgd en perfect afgewerkt zoals ik dat gewoon ben van jou. Fijn je hier terug te zien, hopelijk blijf je wat hangen
                  Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
                  Groeten
                  Kurt

                  Comment


                  • #10
                    Re: Vasco Da Gama

                    Zien we maandag terug hoor - welcome back
                    Peter
                    mijn website : klik

                    Comment


                    • #11
                      Re: Vasco Da Gama

                      Prachtig!
                      https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

                      Comment


                      • #12
                        Re: Vasco Da Gama

                        Wow, wat een prachtig beeld! Eentje waar je naar kan blijven kijken
                        --> www.brandnewimage.be <--

                        Comment


                        • #13
                          Re: Vasco Da Gama

                          Bedankt iedereen voor de toffe reacties!!
                          mvg Christophe

                          Comment


                          • #14
                            Re: Vasco Da Gama

                            Oorspronkelijk geplaatst door K.photo Bekijk bericht
                            Zeer mooi Christophe. Verzorgd en perfect afgewerkt zoals ik dat gewoon ben van jou. Fijn je hier terug te zien, hopelijk blijf je wat hangen
                            Ik ga er terug een gewoonte van maken om wekelijks een bezoekje te brengen
                            mvg Christophe

                            Comment


                            • #15
                              Re: Vasco Da Gama

                              Machtig mooi!

                              Comment

                              Working...
                              X