Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vancouver, een prachtige stad aan Canada's west kust

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vancouver, een prachtige stad aan Canada's west kust

    Hallo Allemaal,

    Deze keer enkele zonsondergangs foto's van de Vancouver streek in Canada. Deze mooie stad is gelegen aan de Pacific Ocean en omringd door de bergen. Ik woon op 15 minuten van deze stad die gelegen is aan de west kust van Canada in de provincie British Columbia.

    Ik hoop dat jullie deze ook mooi vinden!


    Een foto met zicht op Vancouver met vooraan False Creek, dan het centrum van Vancouver en de bergen achteraan.


    Een zicht bij zonsondergang vanop English Bay Beach, een strand wat aan het centrum van Vancouver ligt.


    Dit is een zicht over Howe Sound (een fjord aan Vancouver) gezien vanop Cypress Mountain, 1 van de skibergen in Vancouver.

    Groetjes,
    Ann

  • #2
    Re: Vancouver, een prachtige stad aan Canada's west kust

    Jawadde, zéér mooi en eens iets anders
    dan Belgisch limburg

    Comment


    • #3
      Re: Vancouver, een prachtige stad aan Canada's west kust

      Vooral de derde. Ligt daar in de verte niet Vancouver island?
      Mooi die zeearend net in beeld.
      ____________________________________________
      Met vriendelijke groet. Nico H
      Mijn vliegtuig foto site

      Comment


      • #4
        Re: Vancouver, een prachtige stad aan Canada's west kust

        Ann75 gewoon proficiat zo mooie prenten!!! ik kijk er altijd met plezier naar!! je moet je zeker niet inhouden voor nog meer te posten ik hou echt van deze foto's!!

        Comment


        • #5
          Re: Vancouver, een prachtige stad aan Canada's west kust

          die laatste is de max

          heb de bergen rond Vancouver enkel maar van beneden in de stad gezien
          Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
          Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

          Comment


          • #6
            Re: Vancouver, een prachtige stad aan Canada's west kust

            Je derde
            Van alles...

            Comment


            • #7
              Re: Vancouver, een prachtige stad aan Canada's west kust

              hey Ann weet je dat Vancouver soms in films wordt gebruikt

              Stanley Park en die groene brug kan je bvb zien in The Sixth Day met Schwarzenegger
              Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
              Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

              Comment


              • #8
                Re: Vancouver, een prachtige stad aan Canada's west kust

                Heel mooie reeks met prachtig licht
                Groetjes Vicky

                Comment


                • #9
                  Re: Vancouver, een prachtige stad aan Canada's west kust

                  Helloo,

                  Ja, dat heb ik enkele keren gemerkt als ik in downtown Vancouver was toen ik hier pas kwam wonen. Ik liep daar tegen een filmset op...geweldig vond ik dat! Vancouver heeft hier de nickname "Hollywood North". We hadden enkele weken geleden de filmset van "Supernatural" in onze straat om te filmen. Ik heb "The Sixth Day" gezien en inderdaad is die voor grote delen in Vancouver opgenomen...je kan ook de "Public Library" zien die opgeblazen wordt in de film en er zijn ook de berg zichten van hier tot in Whistler die te zien zijn. Wel leuk omdat in de films te zien.

                  "I, Robot" met Will Smith was hier ook opgenomen, zelfs maar op een 5 minuten van mijn thuis. Ze hadden daar een straat volledig omgebouwd in een futuristische straat. De bekende show "The X-Files" is hier ook voor de eerst 5-6 seizoenen opgenomen en Scully haar apartement is nog steeds te bezichtigen.

                  Er zijn hier heel veel producties omdat het hier ietsje goedkoper is voor de Amerikanen en er wonen hier ook enkele bekenden. Kurt Russell en Goldie Hawn hebben een woning in West Vancouver. Richard Dean Anderson woont hier ook ergens (McGyver) en er zijn er nog meer. Dus het komt zeker al eens voor dat je tegen zo'n filmset oploopt in het centrum van Vancouver.

                  Bedankt voor je bezoekje en ik zal zien of ik nog wat meer foto's heb van boven op de locale bergen! Is eens wat anders, he!

                  Groetjes,
                  Ann

                  Oorspronkelijk geplaatst door Dirtyharry71 Bekijk bericht
                  hey Ann weet je dat Vancouver soms in films wordt gebruikt

                  Stanley Park en die groene brug kan je bvb zien in The Sixth Day met Schwarzenegger

                  Comment


                  • #10
                    Re: Vancouver, een prachtige stad aan Canada's west kust

                    Hallo Nico,

                    Ja, daar heel in de verte onder het wolken dek ligt inderdaad Vancouver Island!

                    Groetjes,
                    Ann

                    Oorspronkelijk geplaatst door Nico H Bekijk bericht
                    Vooral de derde. Ligt daar in de verte niet Vancouver island?
                    Mooi die zeearend net in beeld.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Vancouver, een prachtige stad aan Canada's west kust

                      Deze eerste twee vind ik helemaal niet mooi. De kleuren zijn veel te veel te...
                      De laatste is op het randje.

                      Zeker als ik ze vergelijk met de vorige die ik in de serie gezien heb, vallen deze gewoon tegen.
                      meer over mijn fotografie is te vinden op
                      http://www.nandoonline.com

                      Comment


                      • #12
                        Re: Vancouver, een prachtige stad aan Canada's west kust

                        Oorspronkelijk geplaatst door Ann75 Bekijk bericht
                        Hallo Nico,

                        Ja, daar heel in de verte onder het wolken dek ligt inderdaad Vancouver Island!

                        Groetjes,
                        Ann

                        whale watching vanuit Victoria, was tof amai
                        die Orca's gaan nogal vooruit als ze aan 't jagen zijn
                        Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                        Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                        Comment


                        • #13
                          Re: Vancouver, een prachtige stad aan Canada's west kust

                          mooie beelden hoor.
                          off topic: zou je misschien een andere kleur, gewoon zwart, willen gebruiken voor je tekst, dit leest niet lekker(moeilijk).
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                          Comment


                          • #14
                            Re: Vancouver, een prachtige stad aan Canada's west kust

                            2 en 3 zijn prachtige beelden!!!

                            Comment


                            • #15
                              Re: Vancouver, een prachtige stad aan Canada's west kust

                              Mooie beelden weeral. Ik denk dat de eerste nog wat beter wordt als je er van voor wat af cropt.
                              I put the sexy in dyslexia

                              Comment

                              Working...
                              X