Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

van ORANJE

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] van ORANJE

    vriendelijke groeten, Sien

    Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

  • #2
    Re: van ORANJE

    Mooi moment te pakken Sien

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: van ORANJE

      Hier zit volgens mij meer in. Zon ziet er niet natuurlijk uit, en de voorgrond te donker.
      Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
      Website - 500px - Instagram

      Comment


      • #4
        Re: van ORANJE

        Een prachtig moment inderdaad, mooi !
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

        Comment


        • #5
          Re: van ORANJE

          Oorspronkelijk geplaatst door SteefD Bekijk bericht
          Hier zit volgens mij meer in. Zon ziet er niet natuurlijk uit, en de voorgrond te donker.
          Ik volg vooral wat de zon betreft. De gele en oranje cirkel er rond ogen wat vreemd. Is de verzadiging van geel en oranje sterk opgetrokken?
          De donkerdere mysterieuze voorgrond vind ik wel nog iets hebben.
          https://www.instagram.com/tom.vdpoel/

          Comment


          • #6
            Re: van ORANJE

            Oorspronkelijk geplaatst door TomVdP Bekijk bericht
            Ik volg vooral wat de zon betreft. De gele en oranje cirkel er rond ogen wat vreemd. Is de verzadiging van geel en oranje sterk opgetrokken?
            De donkerdere mysterieuze voorgrond vind ik wel nog iets hebben.
            neen is niet gebeurd, wou enkel het wit wat indijken
            vriendelijke groeten, Sien

            Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

            Comment


            • #7
              Re: van ORANJE

              Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
              Een prachtig moment inderdaad, mooi !
              ik begrijp de reactie niet, hier is men zacht uitgedrukt heel mild en tolerant speelt vriendjespolitiek ook een rol in beoordeling of is het onkunde ?

              Comment


              • #8
                Re: van ORANJE

                Mooi maar zou die zon gewoon weglaten Sien.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • #9
                  Re: van ORANJE

                  Oorspronkelijk geplaatst door D.B.D Bekijk bericht
                  ik begrijp de reactie niet, hier is men zacht uitgedrukt heel mild en tolerant speelt vriendjespolitiek ook een rol in beoordeling of is het onkunde ?
                  En deze reactie slaat niet op het beeld en is wat betreft de foto totaal nietszeggend. Hier heb ik dus totaal geen boodschap aan. Ik heb hard aan mijn weg getimmerd hier op Bd en ik kan je verzekeren dat ik keiharde in het verleden soms keiharde en negatieve reacties heb gekregen maar, waar ik veel van geleerd heb.
                  Dus als het voor u gelijk is , beperk u dan tot commentaar op de foto.
                  vriendelijke groeten, Sien

                  Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

                  Comment


                  • #10
                    Re: van ORANJE

                    Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk bericht
                    En deze reactie slaat niet op het beeld en is wat betreft de foto totaal nietszeggend. Hier heb ik dus totaal geen boodschap aan. Ik heb hard aan mijn weg getimmerd hier op Bd en ik kan je verzekeren dat ik keiharde in het verleden soms keiharde en negatieve reacties heb gekregen maar, waar ik veel van geleerd heb.
                    Dus als het voor u gelijk is , beperk u dan tot commentaar op de foto.
                    sorry Sien, wat ik bedoel is dat iedereen ziet dat die zon is uitgebeten en dan zeggen mooi dat doet de waarheid geweld aan, je kon bv een ND filter gebruikt hebben maar gezien de jaren op het forum en fotoclub zal je dat toch ook geweten hebben he

                    Comment


                    • #11
                      Re: van ORANJE

                      In zo'n geval probeer ik altijd verschillende foto's met verschillende belichtingen te combineren. Je zon had er mogelijks iets beter uitgezien. Ik zou de camera ook een slagje meer naar links gedraaid hebben, zodat er meer balans in de foto kwam. Nu plakt de zon wat tegen het randje.
                      https://www.behance.net/Lynx1966

                      Comment

                      Working...
                      X