Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Van mijn sokken geblazen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Van mijn sokken geblazen

    Vandaag ben ik in lummen geweest en ik merkte dat ik mijn geheugenkaart van mijn sony a6000 vergeten was.
    Dan maar met mijn Huawei P30 pro fotos gemaakt maar wel op statief. De instellingen op Pro gezet en alles manueel.
    Grootste formaat 40 megapix en verder de bewerkingen wat ik normaal doe.
    Ik moet zeggen dat ik van mijn sokken geblazen ben door de kwaliteit van de beelden. Voor mij gaat dit niet de laatste keer zijn dat ik met mijn GSM ga fotograferen.


    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

  • #2
    Re: Van mijn sokken geblazen

    Heel mooi dat licht Pascal.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Van mijn sokken geblazen

      Prachtig licht en knap resultaat met je Gsm. Fotografie met Gsm heeft grote stappen gemaakt. Dat laat je hier mooi zien.

      Comment


      • #4
        Re: Van mijn sokken geblazen

        Heel mooi en sfeervol licht had je Pascal
        Voor sociale media en dus kleinere formaten is het goed te doen met de phone, doe ik zelf ook regelmatig
        Als de lichtomstandigheden wat moeilijker worden, er een grote versie tot in de puntjes perfect moet zijn dan laat de gsm het toch afweten
        Maar op dit kleine formaat en in deze omstandigheden denk ik dat er weinigen kunnen zeggen of dit met een smartphone of een fototoestel is gemaakt
        Je kunt het wel wat zien aan de detail die wat wolliger en de randen wat hakkeliger zijn, maar dat is nu omdat je weet dat het met een phone is gemaakt en kijk je dus wat langer naar de details

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: Van mijn sokken geblazen

          Mooie sfeer hier vastgelegd
          Groeten Andre

          Comment


          • #6
            Re: Van mijn sokken geblazen

            ja deze kan tellen ,heel mooi licht en vooral vind ik de sfeer heel mooi in deze foto ,je voelt de rust

            Comment


            • #7
              Re: Van mijn sokken geblazen

              Jawatte, die blaast ook mij van de sokken Pascal....
              Een plaats die ik me niet direct kan situeren ofwel als je dit beeld mss horizontaal gedraaid hebt ?

              Groetjes
              Freddy
              https://fredor2.wixsite.com/my-site

              Comment


              • #8
                Re: Van mijn sokken geblazen

                Ik ga niet zeggen dat je telefoon niet goed fotografeert, maar hier heeft het licht de foto gemaakt.
                Misschien een beetje water eraf, vanonder ?
                Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                Vriendelijke groeten, Johan

                Comment


                • #9
                  Re: Van mijn sokken geblazen

                  Oorspronkelijk geplaatst door freddy69 Bekijk bericht
                  Jawatte, die blaast ook mij van de sokken Pascal....
                  Een plaats die ik me niet direct kan situeren ofwel als je dit beeld mss horizontaal gedraaid hebt ?

                  Groetjes
                  Freddy
                  Freddy deze plek is aan het meest Westelijke punt aan de demer. Neem het meer voor je. En links op de kaart van Google volg je de demer naar links. Op zeker moment zal je de sluis zien waar deze genomen is
                  Mvg, Pascal,Schoonspikke
                  Als je schiet..schiet dan raak!
                  500 PIXHuawei P30 PRO

                  Comment


                  • #10
                    Re: Van mijn sokken geblazen

                    Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
                    Heel mooi en sfeervol licht had je Pascal
                    Voor sociale media en dus kleinere formaten is het goed te doen met de phone, doe ik zelf ook regelmatig
                    Als de lichtomstandigheden wat moeilijker worden, er een grote versie tot in de puntjes perfect moet zijn dan laat de gsm het toch afweten
                    Maar op dit kleine formaat en in deze omstandigheden denk ik dat er weinigen kunnen zeggen of dit met een smartphone of een fototoestel is gemaakt
                    Je kunt het wel wat zien aan de detail die wat wolliger en de randen wat hakkeliger zijn, maar dat is nu omdat je weet dat het met een phone is gemaakt en kijk je dus wat langer naar de details

                    grts
                    Sieg
                    Sieg bedankt.
                    Het heeft ook veel te maken met het eind formaat vind ik. Want op de grote originele RAW file vallen de details reuze mee. Als ik ze vergelijk met DSLR beelden of ik zou het niet vernoemd hebben dan zou volgens mij niemand iets gemerkt hebben.
                    We kunnen gaan pixelpoepen 😉😅 maar het resultaat is voor mij meer dan bevredigend.
                    Bedank voor je mening.
                    Mvg, Pascal,Schoonspikke
                    Als je schiet..schiet dan raak!
                    500 PIXHuawei P30 PRO

                    Comment


                    • #11
                      Re: Van mijn sokken geblazen

                      Heerlijk licht en vooral knap in beeld gezet ! En ja die smartphonecamera's worden alsmaar beter.
                      Ik zou bovenaan wat durven weg te halen tot 3/2 formaat
                      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                      Comment


                      • #12
                        Re: Van mijn sokken geblazen

                        Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
                        Heerlijk licht en vooral knap in beeld gezet ! En ja die smartphonecamera's worden alsmaar beter.
                        Ik zou bovenaan wat durven weg te halen tot 3/2 formaat
                        Heb ik ook aan gedacht Frans maar ik wou het volledige 3/4 frame van de RAW opname behouden om niet te veel te verliezen.
                        Mvg, Pascal,Schoonspikke
                        Als je schiet..schiet dan raak!
                        500 PIXHuawei P30 PRO

                        Comment


                        • #13
                          Re: Van mijn sokken geblazen

                          Amai, da's reclame voor Huawei! Waar gaat dat eindigen met de smartphones? Hele mooie!
                          https://www.behance.net/Lynx1966

                          Comment

                          Working...
                          X