Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Unreal

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Unreal

    Onwerkelijk, dat voelde ik toen ik daar aankwam, door de grijze lucht en het lege onder de horizon, kilometers uitgestrekt strand ,je keek gewoon in het oneindig ,met niets om te zien, de meeste zouden zeggen we zijn weer weg hier is niets te zien maar als fotograaf heeft dit toch een heel andere betekenis /gevoel, "less is more" ik was daar aangekomen na een half uurtje stappen om een locatie op te zoeken ,toestel had ik niet bij ,ik wilde dit fenomeen vastleggen en had het er voor over om terug om mijn toestel te gaan halen ,ik had mijn conditietraining wel gehad die dag de foto laat zien zoals ik het zag en aanvoelde,
    bedankt voor het kijken

    grote versie

    dank om te kijken

  • #2
    Re: Unreal

    Heb deze in het verkeerde forumonderdeel geplaatst ,moest eigenlijk in natuur en landschap staan . heb een berichtje gestuurd om deze te verplaatsen

    Comment


    • #3
      Re: Unreal

      Moderator Note: Bij deze
      Last edited by Laurens; 30 januari 2018, 06:48.
      Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

      Comment


      • #4
        Re: Unreal

        Mooi dat de mist de wereld zo heerlijk minimalistisch maakt.
        Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

        Vriendelijke groeten, Johan

        Comment


        • #5
          Re: Unreal

          Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
          Mooi dat de mist de wereld zo heerlijk minimalistisch maakt.
          Mist was het eigenlijk niet Johan, want zoals je ziet kon zelfs de horizon zien, je kon eigenlijk oneindig ver kijken, maar je zag niets, dat was juist zo onwerkelijk, ik kan natuurlijk moeilijk mijn gevoel over brengen aan jullie, maar ik zou al blij zijn als het mij voor een stukje lukt [emoji4]

          Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk

          Comment


          • #6
            Re: Unreal

            Wat mij betreft ben je er absoluut in geslaagd om het onwezenlijke, het onwerkelijke van de situatie vast te leggen.
            Je ziet de horizon net. De persoon (en zijn weerspiegeling) benadrukken de 'leegte' nog meer.
            Het deed me onmiddellijk terug denken aan een gelijkaardig moment. Ik had m'n fototoestel ook niet bij, maar het was te ver om heen en weer te rijden.
            Ik vond dit echt een zalig moment. Maar zoals je zegt, niet iedereen zal de schoonheid van zo'n moment zien of ervaren.
            Zo'n gevoel van alleen zijn op de wereld...
            Prachtig op beeld gezet
            https://sweet-flight.com/
            Come fly with me
            Vriendelijke groeten, Inge

            Comment


            • #7
              Re: Unreal

              Mooi de mysterieuze sfeer weten weer te geven Patrick

              grts
              Sieg
              Voor meer foto's ; www.sieg.be

              Comment


              • #8
                Re: Unreal

                Prachtig sfeervol beeld dit Patrick...Als fotograaf absoluut de topmomentjes, en ik ben blij dat je terug bent gegaan voor de camera..
                Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                MIJN WEBSITE

                Comment


                • #9
                  Re: Unreal

                  Speciaal, zeer mooi !: G
                  Het doet mij denken aan een verre droom,
                  6 maand nadat de bom gevallen was kroop ik uit mijn atoomschuilkelder en dan zag ik haast oneindig ver haast niks, geen mensen,
                  eerste gedachte: nu is dat hier allemaal van mij
                  maar de onmiddellijke ontnuchtering : wat een zinloze gedachte vermits er is niemand om dat tegen te vertellen ...
                  bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                  Comment


                  • #10
                    Re: Unreal

                    Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
                    Speciaal, zeer mooi !: G
                    Het doet mij denken aan een verre droom,
                    6 maand nadat de bom gevallen was kroop ik uit mijn atoomschuilkelder en dan zag ik haast oneindig ver haast niks, geen mensen,
                    eerste gedachte: nu is dat hier allemaal van mij
                    maar de onmiddellijke ontnuchtering : wat een zinloze gedachte vermits er is niemand om dat tegen te vertellen ...
                    een droom met een sterke inhoud Frans ,en ik ben blij dat mijn foto dit uitlokt , als je dergelijke beelden maakt draait alles rond één iets ,en dat is gevoel/emotie , en dan heb je maar 1 doel op dit moment ,trachten die emotie op de gevoelige plaat vast te leggen ,en ik ben blij dat dit dergelijke verhalen losmaakt bij mensen , ik beschouw dit als een mooi compliment ,dank je Frans

                    Comment


                    • #11
                      Re: Unreal

                      ik sluit bij al het positiefs van mijn voorgangers aan...fotomaes wist het heel subtiel en mooi te verwoorden...
                      Dit zijn toch wel momenten die je als hobby-fotograaf koestert....

                      Groetjes
                      Freddy
                      https://fredor2.wixsite.com/my-site

                      Comment


                      • #12
                        Re: Unreal

                        Dat deze voorstelling "unreal" zou zijn durf ik te betwisten omdat ik dergelijke sferen en toestanden al menige keer heb meegemaakt. Met de persoon in 't midden en de oplichting rondom krijg ik een surrealistisch gevoel bij deze foto en vind dat knap.
                        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                        Comment


                        • #13
                          Re: Unreal

                          Dank je Raymond, toch was het gevoel en op dit moment zelfs uitgesproken hoewel ik daar alleen stond ,ik kreeg zelfs een wat bangelijk gevoel [emoji33] , en de foto is niet opgelicht, buiten mijzelf iets donkerder te maken is er niets aan veranderd, ik wilde dit ook niet , anders verdraai ik in dit geval de werkelijkheid. O ja dan word het eigenlijk echt " unreal "[emoji39] Grtjs Patrick

                          Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
                          Last edited by bopatje; 31 januari 2018, 12:00.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Unreal

                            mooie zachte foto, met het oneindige licht in het vooruitzicht.....

                            Comment


                            • #15
                              Re: Unreal

                              Inzicht en doorzetting. Whow! Hoedje af.
                              De horizon staat helemaal juist. De afstand is perfect. Het licht zit overal. En er is geen voetstap te zien.
                              En wat een verhaal (zelfs zonder atoombom od schuilkelder ).
                              Meer van dit,
                              Xavier
                              Canon R6 + 60D en enkele stukken glas (Ook een GSM...)
                              Sinds mijn pensioen, medewerker en sinds kort, bestuurslid.
                              Laat de commentaren maar komen.

                              Comment

                              Working...
                              X