![](https://dl.dropbox.com/s/irduxw73gr3eugm/PB273794.jpg?dl=0)
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Tristesse
Collapse
X
-
-
Re: Tristesse
waarschijnlijk eentje van gisteren...geeft heel mooi de weerstoestand van die dag weer...knap...
Groetjes
Freddy
-
mooi de sombere sfeer weergegeven Frans
Het helemaal op met het weer van de laatste dagen ,
maar heeft voor mij althans, ook wat achtergrond gevoel met wat op dit ogenblik en al een hele tijd ons leven bepaald ,je volgende foto zou miss een lichtje aan het eind van de tunnel kunnen zijn om ons op te vrolijken
Comment
-
-
Ik zou bij dergelijke omstandigheden vooral vrolijk worden, omdat er dan wat moois te schieten is.
Maar een foto, die zeker bol staat van de sfeer.
Een beetje triest, maar wat is er mooier : Het requiem van Mozart, of een hoempa-wals van Strauss ?Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Straalt inderdaad wel tristesse uit Frans, mooi gedaan
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Mooi sfeerbeeld van de mist, ik vind zulk weer een prachtig moment om te fotograferen, triestig of nietZo veel mensen, zoveel meningen
Groetjes Francine
Comment
-
Allemaal bedankt voor de fijne reacties!
Bij ons in de club zullen ze zeggen dat ik weer een doodsprentje gemaakt heb
maar ik vond de sfeer daar speciaal op dat moment, dus ik kon er niet aan voorbij zonder klikkenbedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtAllemaal bedankt voor de fijne reacties!
Bij ons in de club zullen ze zeggen dat ik weer een doodsprentje gemaakt heb
maar ik vond de sfeer daar speciaal op dat moment, dus ik kon er niet aan voorbij zonder klikken
Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk
Comment
-
geeft zeer goed de titel weer; maar gelet op de heldere achtergrond is er beterschap op komst. Hoop doet leven.mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtA....
Bij ons in de club zullen ze zeggen dat ik weer een doodsprentje gemaakt heb.......Groeten Andre
Comment
-
Comment