Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Triangulum Galaxy M33

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Triangulum Galaxy M33

    Voor de degene die ook nog reageerden, ook nog bedankt uiteraard

    En @ Dushi, ik snap wat je bedoelt hoor, dus excuses zijn niet nodig
    Maar uiteraard beelden van NASA vergelijken met een amateurtje is wel ver gezocht, daarmee mijn reactie ;-)

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #17
      Re: Triangulum Galaxy M33

      Ik zie het nu pas Sieg, mijn bewondering voor je werk en het resultaat !

      Comment


      • #18
        Re: Triangulum Galaxy M33

        Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
        Tot maandag ?
        Niet goed genoeg hé Patrick


        Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk bericht
        Ik zie het nu pas Sieg, mijn bewondering voor je werk en het resultaat !
        Bedankt Jan
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #19
          Re: Triangulum Galaxy M33

          Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
          Niet goed genoeg hé Patrick
          begrijp het toch niet goed ,als dit niet origineel is en een tak in de fotografie die je hier maar zelden ziet ,zou toch op zijn minst moeten beloond worden, zeker als ik lees wat er aan voorafgaat en ook de nabewerking die hierin gaat ,je staat zeker met dergelijk beeld in mijn "HALL OF FAME"

          Comment


          • #20
            Re: Triangulum Galaxy M33

            Schitterend werk Sieg, bewondering voor. Knap gedaan
            Over uw technische uitleg snap ik niet veel, maar blijkbaar wel nodig om tot dit resultaat te komen.

            Groeten,
            Raf
            Instagram

            Comment


            • #21
              Re: Triangulum Galaxy M33

              Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
              begrijp het toch niet goed ,als dit niet origineel is en een tak in de fotografie die je hier maar zelden ziet ,zou toch op zijn minst moeten beloond worden, zeker als ik lees wat er aan voorafgaat en ook de nabewerking die hierin gaat ,je staat zeker met dergelijk beeld in mijn "HALL OF FAME"
              Dat zegt eigenlijk meer over de kennis van de personen die de HOF kiezen hé Patrick
              De laatste tijd zijn er wel meer dubieuze HOF keuzes die bij veel mensen vragen oproepen, alsof er iemand zit die totaal niks weet
              Eigenlijk is het de laatste maanden/jaren zelfs geen kunde niet meer om in de HOF te staan, maar gewoon een lukraak vogelpiek uitkiezen van opnames

              Eigenlijk zouden degene die de HOF kiezen geen namen mogen zien bij de foto's, je zou schrikken hoe de HOF zou veranderen vanaf dan ...

              Waarschijnlijk wordt ik nu nog eens door deze uitspraken opnieuw op het negeerlijstje gezet

              grts
              Sieg
              Voor meer foto's ; www.sieg.be

              Comment


              • #22
                Re: Triangulum Galaxy M33

                Oorspronkelijk geplaatst door Raf Raeymaekers Bekijk bericht
                Schitterend werk Sieg, bewondering voor. Knap gedaan
                Over uw technische uitleg snap ik niet veel, maar blijkbaar wel nodig om tot dit resultaat te komen.

                Groeten,
                Raf
                Bedankt Raf !

                grts
                Sieg
                Voor meer foto's ; www.sieg.be

                Comment


                • #23
                  Re: Triangulum Galaxy M33

                  Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
                  Dat zegt eigenlijk meer over de kennis van de personen die de HOF kiezen hé Patrick
                  De laatste tijd zijn er wel meer dubieuze HOF keuzes die bij veel mensen vragen oproepen, alsof er iemand zit die totaal niks weet
                  Eigenlijk is het de laatste maanden/jaren zelfs geen kunde niet meer om in de HOF te staan, maar gewoon een lukraak vogelpiek uitkiezen van opnames

                  Eigenlijk zouden degene die de HOF kiezen geen namen mogen zien bij de foto's, je zou schrikken hoe de HOF zou veranderen vanaf dan ...

                  Waarschijnlijk wordt ik nu nog eens door deze uitspraken opnieuw op het negeerlijstje gezet

                  grts
                  Sieg
                  Sieg, ik kan je uitleg maar enkel bijtreden en zeker is je idee een topidee...
                  mvg.
                  Spikkesenior
                  nikon coolpix s9100

                  Comment


                  • #24
                    Re: Triangulum Galaxy M33

                    Alle respect voor het werk dat je er insteekt hoor!
                    En voor mij zou die zeker een plaats in de HOF verdienen

                    Comment


                    • #25
                      Re: Triangulum Galaxy M33

                      Oorspronkelijk geplaatst door koeks Bekijk bericht
                      Alle respect voor het werk dat je er insteekt hoor!
                      En voor mij zou die zeker een plaats in de HOF verdienen
                      Mee eens.
                      Mvg Philip

                      Comment


                      • #26
                        Re: Triangulum Galaxy M33

                        Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht

                        Eigenlijk zouden degene die de HOF kiezen geen namen mogen zien bij de foto's, je zou schrikken hoe de HOF zou veranderen vanaf dan ...



                        grts
                        Sieg
                        Dat lijkt mij een top idee ,naamloze foto's ,niet wetend van wie de foto komt ,gewoon goed jureren en de beste en/of origineelste eruit halen ,ook de technische kwaliteit of het gevoel in een foto zou moeten meespelen .Er zijn zoveel punten die een foto mooi maken ,of waar men even bij stilstaat er wat langer naar blijft kijken met verwondering .
                        Het vraagt waarschijnlijk veel werk te kiezen tussen heel die massa foto's ?
                        Maar iedere week zou er een top "hall of fame " ontstaan die het forum naar een hoger niveau zou tillen ,want iedere week worden hier pareltjes gepost die maar door enkele gezien worden .

                        Comment

                        Working...
                        X