|
Mooie lijnvoering en aantrekkelijke variatie in groentinten
"Het maakt niet zozeer uit WAT je fotografeert, maar meer HOE je iets in beeld brengt."
Prachtig standpunt, wat een mooie lijnen heb je hier te pakken tussen die heerlijke Toscaanse glooiingen en die mooie lucht![]()
bedankt om te kijken of te reageren, frans !
Schitterende plaat.![]()
Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !
Een toscaans landschap om van te snoepen !
Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Schitterend landschap en de "slinger" heel mooi opgemerkt en vastgelegd.![]()
Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4Vriendelijke groeten, Johan
Mijn flickr albums
|
Fantastische "leading line" heb je hier te pakken.
Mag gerust een beetje meer "dodge & burn" op toegepast worden lijkt me, zodat er nog wat meer diepte in komt.
Prachtig Lut ,zeer mooie compo ,het typisch landschap van deze streek ,nog even geduld en ik sta daar ookknap werk
![]()
mooi panorama. Die bomen maken het af.
Knappe opname hoor van een uitzonderlijk mooie locatie
grts
Sieg
Voor meer foto's ; www.sieg.be
Landschap met zijn golven mooi in beeld gebracht.
Spijtig dat je de weg niet vanaf het begin vd foto ziet. Lucht blijft wat achterwege imo met een aantal detailloze witte vlekken.
|
Ik heb ook foto's waarbij de weg meer in beeld is, dan komen de gekleurde auto's meer in beeld en de compositie met de bomen komt dan minder tot zijn recht.
Vandaar deze keuze. Met een drone zou het ook leuk geweest zijn, helaas die heb ik niet.
Aan allen bedankt voor de reacties en het meekijken.
De glooiende landschap - de herlijke wolkenlucht - het lijnspel van de weg - en de illusie van de eensamheid in deze streek.
Gewoonweg mooi![]()
Mooi landschap.
Als ik me niet vergis is dat Agriturismo Baccoleno, kan dat ?
|
Niet echt maar ben er wel eens gepasseerd en onthouden als hier moet ik ooit een foto van komen maken.
Ter info, Instagram travel influencer Senai Senna (@sennarelax) had onlangs een zeer mooi beeld van deze locatie in zijn photostream: KLIK
Die compo is gewoon![]()
|