Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Till the end

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Till the end

    @ Raymond , ik weet dat je dergelijke foto's liever in abstract zou zien ,en het is idd abstract maar ook landschap (abstract landschap ),

    grote versie vergeet de extra klik niet
    dank om te kijken
    Last edited by bopatje; 17 januari 2018, 09:14.

  • #2
    Re: Till the end

    Als we mekaar begrijpen is verschil van mening geen problemen Patrick, trouwens dat verschil van categorie bepalen wij niet, dat ligt bij de organisatie Ik leg er mij bij neer !
    De kwaliteit en presentatie is altijd bij jou de perfectie, knap van diepte en mooie sfeer door het licht Op de balans helt de zwaarte wat over naar rechts (de donkere kant) en kan als een minpunt aangerekend worden, doch dit zal je hier niet overkomen.
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

    Comment


    • #3
      Re: Till the end

      Mooie diepte Patrick, goed vastgelegd
      Beetje spijtig dat de voorste plank wat scheef ligt, kan jij weinig aan doen natuurlijk, maar ik had onmiddellijk een gevoel dat de opname scheef stond
      Ik denk wel dat ik hier voor meer symmetrie had gekozen

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Till the end

        Door de eerste plank weg te croppen bekom je hier meer symmetrie maar ook war verlies van diepte ; Uiteraard keuze van de fotograaf maar zou mij (nog) meer aanspreken!
        vriendelijke groeten, Sien

        Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

        Comment


        • #5
          Re: Till the end

          Zeer mooi !
          Als je dat kantelt voor de plank die zeer lichtjes scheef staat dan heb je een horizonprobleem
          al zou je dat in PS of LR kunnen oplossen ...

          Maar dat luttele detail doet voor mij geen afbreuk aan deze knappe serene opname die voor mij eerder bij landschap dan bij abstract past !
          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

          Comment


          • #6
            Re: Till the end

            De steiger, bomen, lucht en het water lijken me allemaal concrete elementen die je ook in werkelijkheid ziet in het landschap.
            Abstractie is voor mij dan ook iets anders dan wat ik hier zie m.a.w. het is allemaal zeer herkenbaar ondanks de lange sluitertijd het water en de lucht een zekere vluchtigheid geeft.
            Voor mij dan ook eerder een "artistieke" impressie ve landschap dan een abstract beeld.

            Ik hou vooral vd diepe schaduwen versus het licht vd wolken en de reflectie op het water.
            Voor mij mag het water zelfs opgelicht worden om nog meer contrast met de steiger te geven.

            Comment


            • #7
              Re: Till the end

              Knappe opname, blij ze eens in detail te kunnen bekijken hier, en wat een detail!
              Voor mij toch vooral landschap, omdat het ik ook meestal zo vastleg :-)
              mvg Christophe

              Comment


              • #8
                Re: Till the end

                knappe foto en een mooie omzetting.
                Groetjes, Herman.
                Ik zal nooit te oud zijn om bij te leren.

                Comment


                • #9
                  Re: Till the end

                  mooie foto, al mag voor mij persoonlijk de rechterzijde minder in beeld... zou me meer naar het "end" brengen.
                  Nikon D500 - Nikkor 17-55mm 2.8 - Nikkor 50mm 1.8 - Tamron 90mm VC USD -
                  Tamron 70-200mm 2.8 VC G2 - Tamron 150-600mm VC G2 - Benro C4770TN - Benro GH2C

                  https://500px.com/pieterhelsen

                  Comment


                  • #10
                    Re: Till the end

                    Mooi en sereen beeld.
                    https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

                    Comment


                    • #11
                      Re: Till the end

                      Knap werk, de druppels op de steiger voelen bijna echt (speciale bewerking?). De rechterkant van de foto spreekt me minder aan, is het sneeuw dat daar nog aan de kant ligt ?
                      Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
                      Groeten
                      Kurt

                      Comment


                      • #12
                        Re: Till the end

                        Oorspronkelijk geplaatst door K.photo Bekijk bericht
                        Knap werk, de druppels op de steiger voelen bijna echt (speciale bewerking?). De rechterkant van de foto spreekt me minder aan, is het sneeuw dat daar nog aan de kant ligt ?
                        Kurt die "sneeuwalarm in de volgende foto duidelijker worden [emoji6]. En neen geen speciale bewerking, buiten de omzetting is er heel weinig aan gedaan, maar ik nog niet zo lang een 5D III, en ik sta werkelijk verwonderd van de fijne details die uit dit toestel komen. Knap machintje [emoji4]

                        Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk

                        Comment


                        • #13
                          Re: Till the end

                          Knap, uitermate veel detail, technisch zeer goed. Is dit 1 opname met ND filter?
                          Check out our travel experiences in the British Columbia, Canada. http://pmcanada.wordpress.com

                          Comment


                          • #14
                            Re: Till the end

                            Oorspronkelijk geplaatst door Weirddoc Bekijk bericht
                            Knap, uitermate veel detail, technisch zeer goed. Is dit 1 opname met ND filter?
                            dit is één opname met 6 stops ND en 1 stop GR ND dank voor het reageren
                            Last edited by bopatje; 19 januari 2018, 18:22.

                            Comment

                            Working...
                            X