Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Hele mooie omzetting en compositie.
Maar is dit wel natuur of landschap ?
Ja het was idd twijfelen onder welke categorie ik dit zou plaatsen. Zw zou het beste geweest zijn. Vind het niet echt abstract ook niet echt mensen. Dus ben ik maar bij mijn vertrouwde afdeling gebleven [emoji6]
ik zou dit eerder "de put" noemen, of "betonmegalomanie", maar dat is een politiek oordeel.
knap werk; de sfeer van terplaatse wordt hier wonderlijk goed weergegeven. De eenzame mens in die betonmassa versterkt nog het beeld.
de vermelde vertekening komt eerder van de structuur zelf denk ik : deze bodemplaat helt namelijk
Hou wel van dit soort foto's en de figurant vervult hier goed zijn rol in de compositie.
Misschien wat lensvertekening maar stoort mij niet echt.
Voor mij een perfecte kandidaat voor "architectuur".
Comment