Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The pier

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • The pier

    www.damafoto.be
    Facebook Damafoto

  • #2
    Re: The pier

    Dat is echt ne mooie. Het geel komt mij wat onnatuurlijk over, maar dat geeft niet, integendeel. Het maakt het contrast met het blauw er alleen maar mooier op.

    Geert

    Comment


    • #3
      Re: The pier

      Thanks !
      Die reactie had ik wel verwacht

      Ik kon het geel lokaal verminderen maar dat doe ik niet, veel te moeilijk...
      Ik heb wel de gehele witbalans wat minder geel gezet, want de foto zag initieel oranje. Denk dat de AWB hier tilt sloeg...
      Het geel komt uiteraard van die typische kwikdamplampen.

      Oorspronkelijk geplaatst door Appendix Bekijk bericht
      Dat is echt ne mooie. Het geel komt mij wat onnatuurlijk over, maar dat geeft niet, integendeel. Het maakt het contrast met het blauw er alleen maar mooier op.

      Geert
      www.damafoto.be
      Facebook Damafoto

      Comment


      • #4
        Re: The pier

        Kleurstelling is hier erg fraai, geel/oranje tegen blauw! Mooi beeld, vind hem een tikkie krap in zijn kader.
        WEBSITE | WORKSHOPS | FACEBOOK

        Comment


        • #5
          Re: The pier

          Mooi, maar voor mij ook te geel met die lampen
          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

          Comment


          • #6
            Re: The pier

            In tegenstelling tot mijn vootgangers vind ik deze plaat toch geslaagd. De zijkanten van het staketsel ( kleur) zien er toch natuurlijk verlicht uit.
            Prima plaat.
            Last edited by Jacobs Pascal; 28 februari 2013, 08:59.
            Mvg, Pascal,Schoonspikke
            Als je schiet..schiet dan raak!
            500 PIXHuawei P30 PRO

            Comment


            • #7
              Re: The pier

              Voor mij zeker geslaagde plaat, kleur en compo vind ik heel goed. De lichten mochten voor mij iets minder fel, vooral die eerste schreeuwt een beetje om aandacht maar betwijfel of anders hier uberhaupt mogelijk had geweest. Het geel stoort me helemaal niet, zaols gezegd contrasteert dit mooi met het blauw
              Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
              Groeten
              Kurt

              Comment


              • #8
                Re: The pier

                Heel mooi gedaan Danny, kleuren komen hier heel mooi tot hun recht

                grts
                Sieg
                Voor meer foto's ; www.sieg.be

                Comment


                • #9
                  Re: The pier

                  Terug een mooie dit , ik ben er van overtuigd dat je met deze moeilijke kunstlichten er het beste heeft kunnen uithalen.

                  Comment


                  • #10
                    Re: The pier

                    geslaagd compo , mooie kleurtjes en goede keuze van het tijdstip om deze opname te maken.
                    Groeten Leon
                    http://www.flickr.com/photos/8323118@N08/
                    Panasonic DMC-FZ200 -DMC FZ1000 BD0365BE

                    Comment


                    • #11
                      Re: The pier

                      Oorspronkelijk geplaatst door Crispyn Bekijk bericht
                      Terug een mooie dit , ik ben er van overtuigd dat je met deze moeilijke kunstlichten er het beste heeft kunnen uithalen.
                      Mee eens. Goed gedaan, Danny!
                      Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

                      Comment


                      • #12
                        Re: The pier

                        Ik vind het gele juist mooi, ook de compo...geslaagde foto hoor.
                        Facebook Silencior Landscapes
                        500px

                        Comment


                        • #13
                          Re: The pier

                          Ben fan van de kleurencombinatie geel en blauw en de compo kijkt ook erg lekker zo.
                          Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                          MIJN WEBSITE

                          Comment


                          • #14
                            Re: The pier

                            De pier zelf leid mooi naar de toren op de achtergrond....maar omdat het licht van de lampen en op de planken in het midden(voor mij pers) veel te helder is blijven mijn ogen haast gefixeerd op het center. Het contrast tussen blauw en geel vind ik wel geslaagd.
                            Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
                            http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

                            Comment


                            • #15
                              Re: The pier

                              Erg mooi zo, die tegengestelde kleuren. Het compo is ook heel goed over nagedacht.
                              Rupselkopke heeft wel een punt, betreffende het lichte middendeel.
                              Groeten,
                              Johan
                              Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                              Vriendelijke groeten, Johan

                              Comment

                              Working...
                              X