Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The Brigde of Hamnøy...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • The Brigde of Hamnøy...

    Gemaakt tijden het blauwe uurtje op de Lofoten, Noorwegen.


    update


    Exif
    ISO 200
    F 22
    Sluitertijd 30 sec
    ND filter 10 stops
    Last edited by Artenco; 6 maart 2015, 08:25. Reden: update
    http://www.artenco-fotografie.nl

  • #2
    Re: The Brigde of Hamnøy...

    In ieder geval een prachtige compo, waarbij de brug een zeer belangrijke rol speelt. Ook het moment is goed gekozen. De F22 zorgt voor mooie sterretjes !
    Als het de bedoeling is om de foto met deze wb te presenteren mag dat natuurlijk, maar ik denk dat het vooral een registratie van de camera is.
    Ik geef toch meer de voorkeur, zoals ik het als mens zou zien. Maar smaken mogen verschillen hoor.
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

    Vriendelijke groeten, Johan

    Comment


    • #3
      Re: The Brigde of Hamnøy...

      Ok al is dit het blauwe uurtje denk ik toch dat ik liever de sneeuw wit had gezien
      Voor de rest een mooie opname met een goede compo

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: The Brigde of Hamnøy...

        Prachtige compositie! (Ik zou inderdaad de blaauw saturatie op de sneeuw minderen.)
        vriendelijke groeten, Helen
        Updated WWW.HELENICA.NL
        ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

        Comment


        • #5
          Re: The Brigde of Hamnøy...

          Knappe plaat!
          Ik volg wel ivm met de WB. Ik zou ook nog proberen die verkeersborden linksboven weg te poetsen...

          Comment


          • #6
            Re: The Brigde of Hamnøy...

            Ik hem inmiddels met de adviezen van jullie aangepast!
            http://www.artenco-fotografie.nl

            Comment


            • #7
              Re: The Brigde of Hamnøy...

              zeer knappe opname!
              portfolio en workshops:
              https://www.bennybulke.com/

              Comment


              • #8
                Re: The Brigde of Hamnøy...

                Oorspronkelijk geplaatst door Artenco Bekijk bericht
                Ik hem inmiddels met de adviezen van jullie aangepast!
                Bedankt voor de update .
                Het is wel gebruikelijk om de originele te laten staan(of als link), zodat we het verschil ook echt kunnen zien.
                Bij ingrijpende veranderingen, snapt iemand die later instapt, ook niet meer van voorgaande reacties.
                Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                Vriendelijke groeten, Johan

                Comment


                • #9
                  Re: The Brigde of Hamnøy...

                  Ik heb iets met bruggen uit mijn vroeger beroepsleven, daarom blijf ik ook steeds wat langer hangen. De blauwe schijn kan ik aanvaarden al vertelt ons brein dat sneeuw wit is.
                  Het water dat melkachtig wordt door de grote sluitertijd hou ik minder van. De straatverlichting echter, die is subliem.

                  Comment


                  • #10
                    Re: The Brigde of Hamnøy...

                    Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
                    Bedankt voor de update .
                    Het is wel gebruikelijk om de originele te laten staan(of als link), zodat we het verschil ook echt kunnen zien.
                    Bij ingrijpende veranderingen, snapt iemand die later instapt, ook niet meer van voorgaande reacties.

                    Ik denk dat hier sprake is van een misverstand, ik had een up-date gemaakt n.a.v. jullie feedback. Die had ik hier nog niet geplaatst, bij deze heb ik dit als nog gedaan. Volgens mij is het beter zo!
                    http://www.artenco-fotografie.nl

                    Comment


                    • #11
                      Re: The Brigde of Hamnøy...

                      Oorspronkelijk geplaatst door Artenco Bekijk bericht
                      Ik denk dat hier sprake is van een misverstand, ik had een up-date gemaakt n.a.v. jullie feedback. Die had ik hier nog niet geplaatst, bij deze heb ik dit als nog gedaan. Volgens mij is het beter zo!
                      Sorry, maar op het moment van mij reactie was er maar een foto te zien. Dus even een momentje van miscommunicatie.
                      Zeer fraaie update overigens.
                      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                      Vriendelijke groeten, Johan

                      Comment


                      • #12
                        Re: The Brigde of Hamnøy...

                        update is inderdaad stukken beter
                        Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                        Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                        Comment


                        • #13
                          Re: The Brigde of Hamnøy...

                          update is toch wel beter. bij ons op school is dat het eerste wat ze zeggen : eerst WB en iso controleren voor je begint te fotograferen (fwiw).

                          ik ben blij dat je die verkeersborden niet weggepoetst hebt.
                          mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

                          Comment

                          Working...
                          X