Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The Brigde

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • The Brigde

    http://www.artenco-fotografie.nl

  • #2
    Re: The Brigde

    heb het gevoel dat er iets niet klopt aan deze foto ,vooraan is de sneeuw helemaal wit en achteraan in de bergen is de sneeuw blauw ,net of het 2 aparte foto's zijn met een verschillend WB
    het beeld op zich is wel mooi maar ik vind ook dat de brug er niet zo goed uitkomt ,mijn gevoel hè

    Comment


    • #3
      Re: The Brigde

      De blauwe sneeuw komt inderdaad vreemd over. Goed idee om een lange sluitertijd toe te passen.
      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

      Vriendelijke groeten, Johan

      Comment


      • #4
        Re: The Brigde

        Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
        heb het gevoel dat er iets niet klopt aan deze foto ,vooraan is de sneeuw helemaal wit en achteraan in de bergen is de sneeuw blauw ,net of het 2 aparte foto's zijn met een verschillend WB
        het beeld op zich is wel mooi maar ik vind ook dat de brug er niet zo goed uitkomt ,mijn gevoel hè
        Haa, je gevoel is helemaal fout. Ik zou ook graag horen hoe je dan deze brug zou willen zien. Nu kan ik niet zoveel met je opmerking. Voor iedereen die ooit in Noorwegen is geweest die kan zich wel voorstellen hoe groot de brug is. Bovendien is het gewoon 1 foto. Je realiseert je denk niet dat de bergen in de achtergrond feitelijk wel 5 kilometer verderop liggen!
        Last edited by Artenco; 7 augustus 2015, 20:14.
        http://www.artenco-fotografie.nl

        Comment


        • #5
          Re: The Brigde

          de achtergrond en hoe het terplaatse was weet niemand beter dan jij zelf ,maar iemand die naar de foto kijkt weet dit niet, hoe je de brug anders zou nemen dat kan ik niet zeggen want ik ken de omgeving niet ,ik zeg ook niet dat de brug slecht in beeld staat maar hij springt er niet uit ,reden is dat de foto veel te blauw is en de brug dezelfde tint heeft ,het zal ongetwijfeld terplaatse een prachtige omgeving zijn ,het is zeker niet mijn bedoeling om je foto af te breken ,maar ik hoop toch dat ik nog mijn eerlijke mening hier mag zeggen

          Comment


          • #6
            Re: The Brigde

            Speciaal ! Naar mijn smaak zijn de kleurtjes wat fel.
            Bovendien wel erg moeilijk in deze omstandigheden een correcte witbalans te hebben, het kunstlicht beïnvloed dat ook maar plaatselijk hé
            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

            Comment

            Working...
            X