Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tegenlicht met Flare

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Tegenlicht met Flare

    http://www.smuttynose.nl

  • #2
    Re: Tegenlicht met Flare

    Mooie lucht en licht en compo, meer moet dat niet zijn

    Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y550-L01 met Tapatalk
    vriendelijke groeten, Sien

    Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

    Comment


    • #3
      Re: Tegenlicht met Flare

      Meestal hou ik niet van overbelichte delen, maar op de een of andere manier bij deze foto niet.
      Ik denk dat mijn brein redeneert, zonder felle zon, niet van die mooie randjes op het schuim. Het lijken net wolkjes.
      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

      Vriendelijke groeten, Johan

      Comment


      • #4
        Re: Tegenlicht met Flare

        Mooi hoe deze foto het zicht naar de zon trekt met mooie diagonale lijnen.
        Groetjes, Herman.
        Ik zal nooit te oud zijn om bij te leren.

        Comment


        • #5
          Re: Tegenlicht met Flare

          Mooie opname met een heel mooie compo, niet makkelijk zo in het volle tegenlicht
          Wel redelijk wat flairvlekken hé Jan, stond er een filter op de lens mss ?

          grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

          Comment


          • #6
            Re: Tegenlicht met Flare

            Krachtig beeld. Zou die kleine paars roze vlekjes alleen even wegpoetsen.
            Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
            Groeten
            Kurt

            Comment


            • #7
              Re: Tegenlicht met Flare

              Strand van Petter zo te zien..Zou ik ook nog wel eens keer willen bezoeken...Vind hem mooi zo vol tegen de zon in, mooi ook die schuimvlokken in de voorgrond..
              Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
              MIJN WEBSITE

              Comment


              • #8
                Re: Tegenlicht met Flare

                Sjiek. Zou toch een poging wagen om die 2 flares uit de lucht weg te halen (links boven de zon). Moet te doen zijn lijkt me.
                Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
                Website - 500px - Instagram

                Comment


                • #9
                  Re: Tegenlicht met Flare

                  @Jos, Inderdaad het strand van Petten. Unieke plek, ik heb het ontstaan van dit nieuwe land (strand) stapje voor stapje meegemaakt. De eerste wandelingen over het maagdelijke zand waren speciaal.

                  @ Sieg, nee geen filter gebruikt.


                  Hartelijk dank voor de fijne reacties!

                  En de Flares? Ik laat het zo, vind het wel wat hebben vandaar ook de titel.
                  http://www.smuttynose.nl

                  Comment


                  • #10
                    Re: Tegenlicht met Flare

                    net of ik er zelf sta ,de flare stoort mij niet want het licht in deze foto is oh zo mooi

                    Comment

                    Working...
                    X