Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Surinaams landschap

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Surinaams landschap

    [IMG]

    [IMG]
    Last edited by D.B.D; 15 juni 2019, 11:45.

  • #2
    Re: Surinaams landschap

    En wanneer krijgen we het "echte" suriname in beeld? Dit komt toch ook over als hit en run, op naar het volgende beeld in dezelfde seconde.

    Comment


    • #3
      Re: Surinaams landschap

      Oorspronkelijk geplaatst door in2lapland Bekijk bericht
      En wanneer krijgen we het "echte" suriname in beeld? Dit komt toch ook over als hit en run, op naar het volgende beeld in dezelfde seconde.
      ik weet niet wat u bedoeld met echt suriname , suriname bestaat 80% uit bos deze is gemaakt aan de ingang van het bos.verder staan er al een serie op het forum je moet eens de moeite doen om te kijken verder laat ik vooral de soorten culturen zien waarvan ook er een tiental samenleven.Wat betreft hit en run is zeker niet zo dagelijks begeef ik me onder de bevolking die me hun plaatsjes laten zien daar waar geen toeristen komen ik ga zelf op hun feestjes

      Comment


      • #4
        Re: Surinaams landschap

        Deze locatie in een mistige sfeer jad waarschijnlijk een interessanter beeld opgeleverd
        Nu kan ik bovenstaande comment wel ergens volgen

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: Surinaams landschap

          Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
          Deze locatie in een mistige sfeer jad waarschijnlijk een interessanter beeld opgeleverd
          Nu kan ik bovenstaande comment wel ergens volgen

          grts
          Sieg
          ik begrijp uw reactie, het land is zo uitgestrekt dat ik zomaar niet kan teruggaan en dan hopen dat er mist is. Deze is de sfeer van dat ogenblik

          Comment

          Working...
          X