Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sunset @ Yellow Mountains

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sunset @ Yellow Mountains

    www.damafoto.be
    Facebook Damafoto

  • #2
    Re: Sunset @ Yellow Mountains

    man waar zat jij nu weeral
    en naar mijn gevoel er weer helemaal boenk op ,zeer knappe plaat met een geweldige sfeer ,chapeau

    Comment


    • #3
      Re: Sunset @ Yellow Mountains

      Mooie laagsjesfoto.
      Vooral het licht op de boom is heel mooi.
      Mag links en boven misschien iets af? Is nogal een lege ruimte.
      I put the sexy in dyslexia

      Comment


      • #4
        Re: Sunset @ Yellow Mountains

        Heel knappe plaat Danny! Ik hou wel van de leegtes hier , het legt extra nadruk op wat er wél is en geeft een gevoel van eindeloosheid (links toch) ism de mist....
        D750 / D7000 - Nikon 16-35 f4 - Nikon 50D f1.4 - Tokina 11-16 f2.8 - Nikon 180D - Nikon 105 f2.8 Macro
        500px FaceBook

        Comment


        • #5
          Re: Sunset @ Yellow Mountains

          Lap, weeral een bestemming die ik van mijn verlanglijstje kan schrappen, achter u kan ik daar nog alleen kladwerk gaan maken

          Knap
          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

          Comment


          • #6
            Re: Sunset @ Yellow Mountains

            We gaan ons weer aan iets moeten verwachten heb ik een sterk vermoeden.
            Als ze allemaal van sfeer zoals deze zijn mogen ze gerust komen...
            Wow en nog eens wow..
            Mvg, Pascal,Schoonspikke
            Als je schiet..schiet dan raak!
            500 PIXHuawei P30 PRO

            Comment


            • #7
              Re: Sunset @ Yellow Mountains

              Een topwerkje dat in het groot aan de muur hoort
              vriendelijke groeten, Kurt
              Mijn foto's
              Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes

              Comment


              • #8
                Re: Sunset @ Yellow Mountains

                Magniefiek mooi.
                Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                MIJN WEBSITE

                Comment


                • #9
                  Re: Sunset @ Yellow Mountains

                  Zeeeer knap danny
                  nikon coolpix s9100

                  Comment


                  • #10
                    Re: Sunset @ Yellow Mountains

                    een topper van formaat Danny
                    Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                    Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                    Comment


                    • #11
                      Re: Sunset @ Yellow Mountains

                      een topper van formaat Danny
                      Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                      Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                      Comment


                      • #12
                        Re: Sunset @ Yellow Mountains

                        Super !.
                        Website: http://vvbelleg.jalbum.net/

                        Comment


                        • #13
                          Re: Sunset @ Yellow Mountains

                          Knappe plaat met een niet-alledaagse compositie.

                          Moet ook wel een erg knappe locatie geweest zijn.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Sunset @ Yellow Mountains

                            smul smul

                            Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
                            Lap, weeral een bestemming die ik van mijn verlanglijstje kan schrappen, achter u kan ik daar nog alleen kladwerk gaan maken

                            Knap
                            LOL, stond ook op mijn verlanglijst....ik vrees er eigenlijk ook voor....ik heb mij zo al dikwijls laten verleiden door fotogenieke plaatjes om mijn bestemmingen uit te kiezen en als ik daar dan toekom regent het of zit alles potdicht van de mist en ziet ge geen steek voor uw ogen Ik ga mij content houden met just naar Danny zijn plaatjes te kijken denk ik ...die heeft het daar blijkbaar niet alleen getroffen met de weergoden maar weet het ook nog bijzonder goed vast te leggen
                            "If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)

                            Comment


                            • #15
                              Re: Sunset @ Yellow Mountains

                              LOL

                              Deze trip naar de Yellow Mountains hing aan een zijden draadje.

                              De forecast volgens de Chinese sites zag er niet goed uit. Sneeuwstormen, heel koud, en er werd mij dus ten stelligste afgeraden om daar die (gevaarlijke !) bergen in trekken.
                              De forecasts volgens "mijn" bronnen waren echter veel positiever, met zelfs tekenen van "zon".
                              Tegen alle adviezen in, heb ik dan toch besloten om te gaan, en ik had gelijk :-)

                              Zaterdag was bewolkt, zodat ik heel goed de "wolkenzeeën" kon vastleggen, zondag een mooie zonsopgang meegemaakt, maar voor de rest van de dag veel te veel zon, geen wolken, ook geen mist tussen de toppen.
                              Gelukkig had ik daar geen last van, want 11u ervan heb ik op de bus gezeten om terug te geraken...

                              Een unieke kans, maar ook een unieke ervaring als landschapsfotograaf

                              Oorspronkelijk geplaatst door lin.vdb Bekijk bericht
                              smul smul



                              LOL, stond ook op mijn verlanglijst....ik vrees er eigenlijk ook voor....ik heb mij zo al dikwijls laten verleiden door fotogenieke plaatjes om mijn bestemmingen uit te kiezen en als ik daar dan toekom regent het of zit alles potdicht van de mist en ziet ge geen steek voor uw ogen Ik ga mij content houden met just naar Danny zijn plaatjes te kijken denk ik ...die heeft het daar blijkbaar niet alleen getroffen met de weergoden maar weet het ook nog bijzonder goed vast te leggen
                              www.damafoto.be
                              Facebook Damafoto

                              Comment

                              Working...
                              X