Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stormy weather...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Stormy weather...



    Stormy weather... letterlijk en dezer dagen ook figuurlijk...

    En bij deze een upje

    Last edited by Dynax7d; 21 maart 2020, 11:22.
    https://www.behance.net/Lynx1966

  • #2
    Re: Stormy weather...

    Prachtig beeld Christel, de grote versie is zeker de moeite waard om extra aan te klikken

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Stormy weather...

      je hebt blijkbaar een beetje dezelfde weersomstandigheden gehad zoals wij in Ijsland hadden zoiets vind ik prachtig ,heel mooi de stuivende sneeuw weergegeven

      Comment


      • #4
        Re: Stormy weather...

        ging het niet dramatischer zijn in zwart/wit .... nice pic
        [B]CANON EOS R6 mark II BODY, CANON RF 24-50 IS STM, CANON RF 100-400mm F5.6-8 IS USM, CANON RF 14-35 f4 IS USM, Canon Macro EF 100 mm 1:2.8 USM, http://www.eddymoens.be

        Comment


        • #5
          Re: Stormy weather...

          Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
          je hebt blijkbaar een beetje dezelfde weersomstandigheden gehad zoals wij in Ijsland hadden zoiets vind ik prachtig ,heel mooi de stuivende sneeuw weergegeven
          bopatje heeft het perfect verwoord!

          Comment


          • #6
            Re: Stormy weather...

            Brrr ... maar heerlijke fotografieomstandigheden, het levert knap beeld op
            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

            Comment


            • #7
              Re: Stormy weather...

              Prachtig beeld zo ! Zelf zou ik er bovenaan een stukje afdoen, maar zo ook mooi hoor !!!!

              Comment


              • #8
                Re: Stormy weather...

                Het felle licht in de lucht stoort met wat in deze opgejaagde omgeving (lees sfeer en actie). Prima beleving
                Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                Comment


                • #9
                  Re: Stormy weather...

                  Mooie stormachtige foto. Moet koud aangevoeld hebben daar.
                  http://www.photo-patricske.be
                  Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

                  Comment


                  • #10
                    Re: Stormy weather...

                    Wat een schitterend moment, Christel. Je voelt de kou en wind gewoon uit het scherm komen.
                    Toch ben ik zo vrij geweest om de foto binnen te halen, en een beetje aan het bewerken geslagen.
                    Dit is het resultaat
                    Let wel, ik was er niet en is slechts een idee van hoe ik denk dat het er uit had kunnen zien. Wat heb ik gedaan(in PS) :

                    -Allereerst de curve aan de donkere kant wat naar beneden, voor meer drama.
                    -Wat Dodgen en Burnen. Burnen voor de heuveltjes, en Dodgen voor de jagende sneeuw, waardoor het net wat duidelijker wordt.
                    -De lichte vlek heb ik wat bijgekleurd. Met pipet een kleur gepakt en heel voorzichtig met een lage dekking ingeschilderd.
                    -De WB wat neutraler.
                    -En tot slot een beetje bijgesneden, waardoor je meer de foto ingetrokken wordt.

                    Christel, als je vind dat het nergens op lijkt, mag je dat gerust laten weten, hoor.
                    Moet de link verwijdert worden , hoor ik het ook graag.
                    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                    Vriendelijke groeten, Johan

                    Comment


                    • #11
                      Re: Stormy weather...

                      Prachtig met die opwaaiende sneeuw !
                      Mvg.
                      Jean-Luc.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Stormy weather...

                        Dank je Johan, ik ga aan de slag en probeer een update te posten. Ik werk in Phase One, dus ga het een beetje anders aanpakken, maar probeer in de buurt te komen
                        https://www.behance.net/Lynx1966

                        Comment


                        • #13
                          Re: Stormy weather...

                          Prachtige foto's van een prachtige natuur

                          Comment


                          • #14
                            Re: Stormy weather...

                            Bedankt voor de update, Christel.
                            Op de plaats van de heuveltjes en de jachtsneeuw zit echt verbetering !
                            Jammer dat de algehele ? contrast verhoging ook de witte vlek prominenter heeft gemaakt.
                            Geen idee of je in Phase One plaatselijk kan werken, maar vooral het plaatselijk werken is dikwijls de oplossing voor verbeteringen en/of aanpassingen.
                            Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                            Vriendelijke groeten, Johan

                            Comment


                            • #15
                              Re: Stormy weather...

                              Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
                              Bedankt voor de update, Christel.
                              Op de plaats van de heuveltjes en de jachtsneeuw zit echt verbetering !
                              Jammer dat de algehele ? contrast verhoging ook de witte vlek prominenter heeft gemaakt.
                              Geen idee of je in Phase One plaatselijk kan werken, maar vooral het plaatselijk werken is dikwijls de oplossing voor verbeteringen en/of aanpassingen.
                              Hoi Johan, ik heb het over een andere boeg gegooid : het beeld gecropt tot midden in de zon en vervolgens de lucht gekloond, over de uitgebrande vlek
                              https://www.behance.net/Lynx1966

                              Comment

                              Working...
                              X