Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stil en verlaten Bretagne....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Stil en verlaten Bretagne....


    Fujifilm X-T4
    XF10-24mmF4 R OIS WR

    ƒ/20.0 

    24.0 mm 

    sec: 15 

    iso: 80




    [B]CANON EOS R6 mark II BODY, CANON RF 24-50 IS STM, CANON RF 100-400mm F5.6-8 IS USM, CANON RF 14-35 f4 IS USM, Canon Macro EF 100 mm 1:2.8 USM, http://www.eddymoens.be

  • #2
    Re: Stil en verlaten Bretagne....

    Heel knap! Waar in Bretagne?
    Groeten,
    Fabrice,
    Vergeet niet te kijken als je fotografeert...

    Comment


    • #3
      Re: Stil en verlaten Bretagne....

      Mooi, oogt wat Cap Blanc-Nez achtig ...
      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

      Comment


      • #4
        Re: Stil en verlaten Bretagne....

        Knappe opname !

        Comment


        • #5
          Re: Stil en verlaten Bretagne....

          Mooie plaat

          Comment


          • #6
            Re: Stil en verlaten Bretagne....

            vooral de zee en de wolken komen hier zeer mooi over.
            mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
            nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
            https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

            Comment


            • #7
              Re: Stil en verlaten Bretagne....

              Mooie foto! Goed gekozen sluitertijd ook.
              Zou het kunnen dat ik wat rare dingen zie aan de rand van de kliffen.
              Kan natuurlijk ook zijn door het verkleinen naar 1280 px en dat dat niet te zien is op het originele beeld.

              Comment


              • #8
                Re: Stil en verlaten Bretagne....

                Mooi landschap in knappe compo !
                mijn website : klik

                Comment


                • #9
                  Re: Stil en verlaten Bretagne....

                  Oorspronkelijk geplaatst door Fabrice Delahaye Bekijk bericht
                  Heel knap! Waar in Bretagne?
                  ik vermoed "Ault of Le Treport " al twijfel ik een beetje ,mooi vastgelegd
                  ik zie idd ook een lijntje lopen over de rotsen heen
                  Last edited by bopatje; 9 december 2021, 20:13.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Stil en verlaten Bretagne....

                    ja idd striker heel in de verte (had geen tele mee..... ) was er nog een afgebrokkelde steiger .... idd and thanks voor de comments he ..
                    [B]CANON EOS R6 mark II BODY, CANON RF 24-50 IS STM, CANON RF 100-400mm F5.6-8 IS USM, CANON RF 14-35 f4 IS USM, Canon Macro EF 100 mm 1:2.8 USM, http://www.eddymoens.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: Stil en verlaten Bretagne....

                      ja bopatje .. geloof ook wel dat het daar was maar ben het ook niet meer zeker he .. want zoveel plaatsen gedaan he van de trip Normandie-Bretagne .... :-)
                      [B]CANON EOS R6 mark II BODY, CANON RF 24-50 IS STM, CANON RF 100-400mm F5.6-8 IS USM, CANON RF 14-35 f4 IS USM, Canon Macro EF 100 mm 1:2.8 USM, http://www.eddymoens.be

                      Comment


                      • #12
                        Re: Stil en verlaten Bretagne....

                        De lange sluitertijd heeft hier een mooie effect op wolken en zee.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Stil en verlaten Bretagne....

                          Mooie opname , straalt veel rust uit
                          Er zijn inderdaad wel rare artefacten te zien net boven de rotsen
                          Is de lucht vervangen misschien of een blend ?

                          grts
                          Sieg
                          Voor meer foto's ; www.sieg.be

                          Comment


                          • #14
                            Re: Stil en verlaten Bretagne....

                            Oorspronkelijk geplaatst door eddy_uit_heist Bekijk bericht
                            ja bopatje .. geloof ook wel dat het daar was maar ben het ook niet meer zeker he .. want zoveel plaatsen gedaan he van de trip Normandie-Bretagne .... :-)
                            Vandaar eigenlijk mijn vraag; ik weet niet waar er dergelijke krijtrotsen in Bretagne zijn.
                            Le Tréport ligt in Normandië en Ault in Hauts-de-France. Van de genoemde plaatsen ligt Le Tréport nog zo een 350 km van de dichtste grens van Bretagne.
                            Ik weet dat Normandïe en Bretagne soms in één adem genoemd worden, maar elk afzonderlijk zijn bijna zo groot als België.

                            Bovenstaand belerend gezaag doet natuurlijk geen afbreuk aan de mooie foto, maar wel aan de bijhorende titel
                            Groeten,
                            Fabrice,
                            Vergeet niet te kijken als je fotografeert...

                            Comment


                            • #15
                              Re: Stil en verlaten Bretagne....

                              Oorspronkelijk geplaatst door Fabrice Delahaye Bekijk bericht
                              Vandaar eigenlijk mijn vraag; ik weet niet waar er dergelijke krijtrotsen in Bretagne zijn.
                              Le Tréport ligt in Normandië en Ault in Hauts-de-France. Van de genoemde plaatsen ligt Le Tréport nog zo een 350 km van de dichtste grens van Bretagne.
                              Ik weet dat Normandïe en Bretagne soms in één adem genoemd worden, maar elk afzonderlijk zijn bijna zo groot als België.

                              Bovenstaand belerend gezaag doet natuurlijk geen afbreuk aan de mooie foto, maar wel aan de bijhorende titel
                              dit is idd nog Normandië als het Le Treport is en ingeval van Ault is Haute de France of eigenlijk nog een verre uitloper van de opaalkust ,Bretagne heeft een ander soort kust ,ik wou dit eigenlijk ook erbij vermelden in mijn commentaar

                              Comment

                              Working...
                              X