Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

staring to Napoleon fish

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • staring to Napoleon fish


    ...




    Alvast bedankt voor het kijken en de reacties op voorgaande.
    grt, TROPCAL
    www.tropcal.be

  • #2
    Re: staring to Napoleon fish

    Knap beeld.

    Een iets bredere kadrering was beter geweest volgens mij. Nu is het nogal krap, vooral links en vanboven.
    Ook heb ik een algemeen gevoel van onscherpte (vooral de voorgrond), terwijl ik me dit niet herinner bij je vorige foto's.

    Comment


    • #3
      Re: staring to Napoleon fish

      Oorspronkelijk geplaatst door mich_ Bekijk bericht
      Knap beeld.

      Een iets bredere kadrering was beter geweest volgens mij. Nu is het nogal krap, vooral links en vanboven.
      Ook heb ik een algemeen gevoel van onscherpte (vooral de voorgrond), terwijl ik me dit niet herinner bij je vorige foto's.
      niet aan toe te voegen.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: staring to Napoleon fish

        Vooral de ontbrekende scherpte is jammer.
        Mvg, Pascal,Schoonspikke
        Als je schiet..schiet dan raak!
        500 PIXHuawei P30 PRO

        Comment


        • #5
          Re: staring to Napoleon fish

          Misschien toch nog iets proberen naverscherpen.

          Je hebt hier al heel mooie platen gepost, maar deze vind ik als "niet-duiker" minder.

          Ik kan me wel voorstellen dat dit voor een duiker een unieke ervaring moet zijn, om die napoleonvis te kunnen fotograferen !
          www.damafoto.be
          Facebook Damafoto

          Comment


          • #6
            Re: staring to Napoleon fish

            Heb ze in Egypte gezien die Napoleon vissen, zijn echt giga groot, en komen je tot op een meter voorbij zwemmen.
            Ga wel mee in bovenstaande comments, maar het is puur op het feit wat je in het verleden al aan toppers hebt laten zien. Foto mist een beetje punch.
            Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
            MIJN WEBSITE

            Comment


            • #7
              Re: staring to Napoleon fish

              Ik zou de scherpte kunnen verbeteren maar toch blijft het idd een mindere prestatie. Het beeld genomen door men buddy (ik ben de duiker in beeld) was een eerste test voor derglijke opnames. Het zou min of meer een idee geven wat en op welke manier een duiker de dingen waarneemt doorheen de duikbril. Wij hebben deze insperatie opgedaan uit het tijdmagazine duiken van enkele jaren terug. Een beeld dat we daarin herinneren was een duiker slechts de helft in beeld met voor hem een barracuda in dezelfde kijkrichting. Zeer mooi, maar niet eenvoudig om de dieren te benaderen.

              Alvast allen bedankt voor jullie reacties en beloofd ... bij de volgende wordt de lat hoger gelegd.
              grt, TROPCAL
              www.tropcal.be

              Comment

              Working...
              X