Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Slippery When Wet + update

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Slippery When Wet + update

    ruimere versie :




    Dank voor het kijken.
    Last edited by philitalia; 25 juni 2020, 11:17.
    Mvg Philip

  • #2
    Re: Slippery When Wet

    Mooi stukje natuur en leuk gevonden titel
    Persoonlijk zou ik de hooglichten nog wat naar beneden halen maar ook weer niet te veel

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Slippery When Wet

      Mooi dat traagheid in het water door de sluitertijd.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Slippery When Wet

        Philip, neem het mij niet kwalijk maar wat is dat hier op BD, een waterval altijd zo eng in het kader?
        Ik zie in de achtergrond mooie bomen staan waren deze meegenomen in de opname hadden we een totaal en veel aangenamer beeld te zien gekregen.
        En als ik goed kijk dan had je kunnen spelen met schaduwen en zonpartijen, ach zonde man.
        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

        Comment


        • #5
          Re: Slippery When Wet

          Ik neem je niks kwalijk. Integendeel - ik leer veel bij.
          Ik wist op voorhand niet wat te verwachten en had beter mijn xt2 met 16mm meegenomen, maar het was een cursus van Nikonschool en durfde de concurrentie niet mee te nemen ... hoewel uiteindelijk de gids niks met Nikon te maken had.

          De update is de ruimste versie die ik heb (ik heb ook ineens de hooglichten een beetje laten zakken). Ik zal toch eens moeten investeren in de 14-24mm.
          We hebben in ons groepje afgesproken in de herfst terug te keren ... ik ga dan zeker met je advies rekening houden en een andere lens meenemen.
          Mvg Philip

          Comment


          • #6
            Re: Slippery When Wet

            Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
            Mooi dat traagheid in het water door de sluitertijd.
            grt,bouk.
            WOW, dit is er eentje om te bewaren hoor ... Bouk die zegt dat het een mooi beeld is door de traagheid van het water door de gekozen lange sluitertijd

            grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

            Comment


            • #7
              Re: Slippery When Wet

              Oorspronkelijk geplaatst door philitalia Bekijk bericht
              Ik neem je niks kwalijk. Integendeel - ik leer veel bij.
              Ik wist op voorhand niet wat te verwachten en had beter mijn xt2 met 16mm meegenomen, maar het was een cursus van Nikonschool en durfde de concurrentie niet mee te nemen ... hoewel uiteindelijk de gids niks met Nikon te maken had.

              De update is de ruimste versie die ik heb (ik heb ook ineens de hooglichten een beetje laten zakken). Ik zal toch eens moeten investeren in de 14-24mm.
              We hebben in ons groepje afgesproken in de herfst terug te keren ... ik ga dan zeker met je advies rekening houden en een andere lens meenemen.
              Een Samyang 12mm op je X-T2 is ook al enorm goed hoor.
              Is die Nikon 14-24mm niet voor een FF camera?
              Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
              Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

              Comment


              • #8
                Re: Slippery When Wet

                Klopt, maar ik heb zowel een D750 als een XT2. De XT2 heb ik een tijdje geleden aan een mooie prijs op de kop kunnen tikken en vind het een prachttoestel ... alleen was het een uitstapje van Nikonschool en heb ik de Fuji daardoor thuisgelaten. Voor Nikon heb ik 28mm als "breedste lens". Verkeerde inschatting gemaakt. Die "instructeur" had niks met Nikon te maken en je kon eender welk merk camera meebrengen.
                Last edited by philitalia; 25 juni 2020, 20:36.
                Mvg Philip

                Comment


                • #9
                  Re: Slippery When Wet

                  Knap beeld !!!
                  Voor landshap is 28mm idd nogal beperkend, zeker in dergelijke omgeving.
                  bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                  Comment


                  • #10
                    Re: Slippery When Wet + update

                    Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
                    Bouk die zegt dat het een mooi beeld is door de traagheid van het water door de gekozen lange sluitertijd

                    grts
                    Sieg
                    Inderdaad, Bouk moet wat veel zon hebben gezien, zo n quote zijn we niet gewoon van hem 😀.
                    Vind het ook wel een mooie pic hoor van sluitertijd, kleuren en compo, al kan ik wel volgen ivm de krappe kadering...
                    de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
                    Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

                    Comment

                    Working...
                    X