Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Skyline Oostende

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Skyline Oostende

    Hallo BD-ers,

    Kan deze jullie bekoren?



    Groetjes,

    Riho
    Nikon Z6 II & D500 + Nikon 24-70mm + Nikon 28-300mm + Nikon 70-200mm 2.8 VRII + Sigma 180mm macro 1:1 f3.5 APO EX DG HSM + SB900
    Drone piloot A2/A3 met DJI Mavic 2 Pro

  • #2
    Re: Skyline Oostende

    Mooie foto met het zonlicht in de golven, wat mooie lijnen maakt.
    Je hebt geluk dat je er kon vliegen. Meestal staat geozone EBLFA11 daar actief.

    Comment


    • #3
      Re: Skyline Oostende

      Oorspronkelijk geplaatst door pppictures Bekijk bericht
      Mooie foto met het zonlicht in de golven, wat mooie lijnen maakt.
      Je hebt geluk dat je er kon vliegen. Meestal staat geozone EBLFA11 daar actief.
      Klopt, ik vraag steeds minstens 3 uur van tevoren toestemming via de Drone planner en geef mijn status on-line door zodat, bij een plots uitrukken van de heli, ik bericht krijgt op mijn mobile. Het systeem werkt echt zeer goed. Ik heb al één keer moeten landen, maar had gelukkig enkele minuten tijd. Als je de visual line of sight regels volgt is dat ruim voldoende om veilig te landen of zó laag te vliegen dat er geen ongelukken kunnen gebeuren.

      Groetjes,

      Riho.
      Last edited by Riho; 19 december 2021, 00:25.
      Nikon Z6 II & D500 + Nikon 24-70mm + Nikon 28-300mm + Nikon 70-200mm 2.8 VRII + Sigma 180mm macro 1:1 f3.5 APO EX DG HSM + SB900
      Drone piloot A2/A3 met DJI Mavic 2 Pro

      Comment


      • #4
        Re: Skyline Oostende

        Die drone beelden vind ik wel top. Mooie kleuren deze.
        Rudy,

        Hier vind je meer Astrofotografie werk.

        Comment


        • #5
          Re: Skyline Oostende

          ja, absoluut, zowel qua lichtinval als wat betreft de helderheid van het landschap.
          Als je de omgeving kent, valt ook op dat je de belangrijke elementen hier goed in beeld hebt gebracht. Jaarlijks eens herhalen zodat we de evolutie van "New Ostend" kunnen volgen ?
          mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
          nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
          https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

          Comment


          • #6
            Re: Skyline Oostende

            Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk bericht
            Jaarlijks eens herhalen zodat we de evolutie van "New Ostend" kunnen volgen ?
            Met veel plezier
            Nikon Z6 II & D500 + Nikon 24-70mm + Nikon 28-300mm + Nikon 70-200mm 2.8 VRII + Sigma 180mm macro 1:1 f3.5 APO EX DG HSM + SB900
            Drone piloot A2/A3 met DJI Mavic 2 Pro

            Comment


            • #7
              Re: Skyline Oostende

              Dronefotografie brengt idd een nieuwe dimensie. Kan het zijn dat de witbalans in de foto teveel naar het groen neigt?
              http://www.paulvanrooy.be

              Comment


              • #8
                Re: Skyline Oostende

                Mij kan deze zeker bekoren! Mooie foto!

                Comment


                • #9
                  Re: Skyline Oostende

                  Mooi overzicht maar de kleurbalans lijkt me hier niet correct te zijn.

                  grts
                  Sieg
                  Voor meer foto's ; www.sieg.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Skyline Oostende

                    had jij een hasselblad aan een drone hangen?
                    knappe foto.. t doet mij watertanden om hier ook mee te experimenteren, maar ik moet spijtig genoeg keuzes maken met mijn budget ��
                    " Make RAW Not WAR"
                    Nikon D750. Tamron 15-30mm f2.8, Tamron 24-70mm f2.8, Tamron 70-200 f2.8, Tamron 90mm F2.8 macro, Nikon 85mm f1.8, Nikon 50mm f1.8 Nikon D7100

                    Comment


                    • #11
                      Re: Skyline Oostende

                      Hoi Duvel-lover,

                      Die Hasselblad valt wel mee hoor. Hasselblad heeft in samenwerking met DJI de camera ontwikkeld die onder een Mavic 2 pro hangt. Ook de drone is vrij betaalbaar😉. Je moet wel een attest behalen om er mee te vliegen. Voor de kleinste DJI hoeft zelf dat niet. Dronefotografie is dus zeker betaalbaar maar nog technischer dan gewone fotografie.

                      Ivm de kleurbalans: ik heb gemerkt dat kleuren enorm verschillen of je ze vanop het land bekijkt of uit de lucht. Je krijgt toch een heel ander type weerkaatsing.

                      Allen bedankt voor het kijken.

                      Groetjes,

                      Riho.
                      Last edited by Riho; 19 december 2021, 22:41.
                      Nikon Z6 II & D500 + Nikon 24-70mm + Nikon 28-300mm + Nikon 70-200mm 2.8 VRII + Sigma 180mm macro 1:1 f3.5 APO EX DG HSM + SB900
                      Drone piloot A2/A3 met DJI Mavic 2 Pro

                      Comment


                      • #12
                        Re: Skyline Oostende

                        Oorspronkelijk geplaatst door Duvel_lover Bekijk bericht
                        had jij een hasselblad aan een drone hangen?
                        geen Hasselblad zoals jij je voorstelt hoor, helemaal niet zelfs

                        grts
                        Sieg
                        Voor meer foto's ; www.sieg.be

                        Comment


                        • #13
                          Re: Skyline Oostende

                          Je moet wel een attest behalen om er mee te vliegen. Voor de kleinste DJI hoeft zelf dat niet.
                          Ik zou toch aan iedereen aanraden het proberen te halen, al was het maar om de (veiligheids, privacy)regeltjes te leren.
                          Ik zou de hobby graag nog lang uitoefenen, en dan gaan je tenen krullen van de zoveelste die vertelt dat ie met zijn drone 500m hoog gegaan is

                          Comment


                          • #14
                            Re: Skyline Oostende

                            Oorspronkelijk geplaatst door pppictures Bekijk bericht
                            Ik zou toch aan iedereen aanraden het proberen te halen, al was het maar om de (veiligheids, privacy)regeltjes te leren.
                            Ik zou de hobby graag nog lang uitoefenen, en dan gaan je tenen krullen van de zoveelste die vertelt dat ie met zijn drone 500m hoog gegaan is
                            Helemaal mee akkoord!

                            Riho
                            Nikon Z6 II & D500 + Nikon 24-70mm + Nikon 28-300mm + Nikon 70-200mm 2.8 VRII + Sigma 180mm macro 1:1 f3.5 APO EX DG HSM + SB900
                            Drone piloot A2/A3 met DJI Mavic 2 Pro

                            Comment


                            • #15
                              Re: Skyline Oostende

                              Zalige foto. Ik krijg weer zin om m'n Mavic Mini te upgraden.
                              Heb die online 'examens' al gehaald dus toch maar eens beginnen rond te kijken
                              Nikon D3300 - Nikon D7200

                              Comment

                              Working...
                              X