Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Skyline I

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Skyline I


    Eentje van tijdens een wandeling van vorige week.
    De witte "spuit" is de enorme fontein van Genève (le rade de Genève).


    o ja, het is geen fotoshop constructie he. links van de foto ligt het vliegveld, en de vliegtuigen stijgen gewoon zo op tussen waar ik ben en het centrum van genève en de bergen die 30 tot 50 en meer km verder weg liggen. De vallei is dikwijls nogal mistig wegens het meer.
    Nikon D750, 300mm f4, 1/400s, f/11, zonder statief gewoon uit de hand met de VRII






    Last edited by Iegienie; 23 oktober 2017, 20:52.
    mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

  • #2
    Re: Skyline I

    Wederom het vliegtuig die het hem helemaal doet...Toch knap he, zo klein in beeld maar toch zo belangrijk..
    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

    Comment


    • #3
      Re: Skyline I

      schitterend
      Peter
      mijn website : klik

      Comment


      • #4
        Re: Skyline I

        effe de exif er bij geplaatst, want als ik via PS de foto maak dan mankeert die nogal eens : Nikon D750, 300mm f4, 1/400s, f/11, zonder statief gewoon uit de hand met de VRII
        mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

        Comment


        • #5
          Re: Skyline I

          Schitterende opname hoor Pieter, eentje om gezond jaloers over te zijn
          Die laagjes, de kleuren, het vliegtuig erbij ... helemaal af

          grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

          Comment


          • #6
            Re: Skyline I

            Amai, Genève heeft een flinke spuit.
            Voor mij is dit Knap !
            Mvg Philip

            Comment


            • #7
              Re: Skyline I

              prachtig

              foto wordt met naar beneden te scrollen steeds verrassender.
              computerscherm doet de foto geen eer aan wegens formaat.

              geert.

              Comment


              • #8
                Re: Skyline I

                Aha toch geplaatst.
                Super beeld hé zeg!
                De fontein is zelfs nog goed zichtbaar.
                Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                Comment


                • #9
                  Re: Skyline I

                  Het onderste gedeelte hoeft er voor mij niet bij. Zonder dat vind ik de foto dan een superbeeld door de originaliteit en de sfeer - zonder 'spuit' = Maar ik ben dan ook gene slimme hé.
                  Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                  Comment


                  • #10
                    Re: Skyline I

                    Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                    Het onderste gedeelte hoeft er voor mij niet bij. Zonder dat vind ik de foto dan een superbeeld door de originaliteit en de sfeer - zonder 'spuit' = Maar ik ben dan ook gene slimme hé.
                    misschien genen slimmen, dakan, daweetiknie(100%zeker), maar zeker ook ene met weinig geduld. Er komt nog een skyline II he.
                    mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: Skyline I

                      en aan al de slimme en minder slimme lezertjes en schrijvertjes : dank voor de fijne commentaren.


                      @geert: De hoogte van de foto is 800pixels, ipv de maximale 1024. Ik ga niet graag nog lager, dat penaliseert te veel de mensen met een groot scherm. Altijd wat zoeken he.

                      @jos: je weet ondertussen wel wat ik van de composietregeltjes denk, maar hier staat het vliegtuig idd. juist net op één van die theoretische, in mijn ogen homeopathische, sterke punten.
                      mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

                      Comment


                      • #12
                        Re: Skyline I

                        Knap beeld, een laagjesfoto met een mooie extra
                        Gelukkig heeft het afweergeschut hem gemist
                        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                        Comment


                        • #13
                          Re: Skyline I

                          Sjieke biel... proficiat met de HOF
                          www.lensculture.com/nathan-verstraete

                          Comment


                          • #14
                            Re: Skyline I

                            Van harte gefeliciteerd met de plaatsing in de HoF, Pieter
                            Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                            Vriendelijke groeten, Johan

                            Comment


                            • #15
                              Re: Skyline I

                              van harte proficiat met deze mooie plaat Pieter , knap met die laagjes en het vliegtuig doet het hier

                              Comment

                              Working...
                              X