Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Schotse hooglanders in het landschap.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Schotse hooglanders in het landschap.

    Tijdens het fotograferen van de berkenboom, zie (topic: twee-eenheid in de mist) kwamen een tijd later deze 2 jonge stieren aangelopen... Ik heb er meerdere foto's van gemaakt waarvan deze foto met omgeving dus die kan wel in landschap, de andere heb ik in dieren geplaatst.







    Rob,

  • #2
    Re: Schotse hooglanders in het landschap.

    Leuk moment Rob en mooi dat hun kleuren zo perfect bij de omgeving passen

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Schotse hooglanders in het landschap.

      Mooi Rob.
      Groet Theo
      http://500px.com/diethe

      Comment


      • #4
        Re: Schotse hooglanders in het landschap.

        Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
        Leuk moment Rob en mooi dat hun kleuren zo perfect bij de omgeving passen

        grts
        Sieg
        Thanks Sieg, ja, dat vond ik ook dat de kleuren zo mooi met elkaar overeenkomen...



        Oorspronkelijk geplaatst door diethe Bekijk bericht
        Mooi Rob.
        Thanks diethe..


        Rob,

        Comment


        • #5
          Re: Schotse hooglanders in het landschap.

          Mooi maar had wel wat meer van boven de horizon willen zien. zit nu op honger.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Schotse hooglanders in het landschap.

            Prachtig tafereel, knappe foto, hier in de streek lopen er ook 2 en had gehoopt ze te fotograferen in de sneeuw, maar ze stonden op stal toen.

            Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk

            Comment


            • #7
              Re: Schotse hooglanders in het landschap.

              Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
              Prachtig tafereel, knappe foto, hier in de streek lopen er ook 2 en had gehoopt ze te fotograferen in de sneeuw, maar ze stonden op stal toen.

              Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk
              Thanks bobatje...

              Dat is wel jammer dat ze op stal stonden... misschien een keer in de lente met zonsopgang en een silhouet o.i.d.

              Hier in mijn buurt zijn er verschillende gebieden waar ze lopen... Het lijken overigens hele logge slome beesten om te zien en in 99,% procent van de gevallen tonen ze ook dit langzame easy going gedrag. Maar ik heb ze 1 keer in al die jaren gezien dat er een aantal op hol waren geslagen... Ik kan je vertellen dat dat net lijkt op stieren die in een Spaanse arena tekeer gaan, ze zijn echt veel en veel sneller en wendbaarder dan de meeste mensen denken als ze daar aanleiding voor zien..

              Overigens heb ik in de dieren topic twee jongen stieren vastgelegd die gingen ook behoorlijk tekeer... ik had er veel foto's van gemaakt... maar de meerderheid is mislukt vanwege het redelijk sombere weer en dan mis je ook wel een snelle lens autofocus lens met een F2.8. Gelukkig heb ik er nog wel een aantal kunnen maken..

              Rob,

              Comment


              • #8
                Re: Schotse hooglanders in het landschap.

                Oorspronkelijk geplaatst door natuurfreak Bekijk bericht
                Thanks bobatje...

                Dat is wel jammer dat ze op stal stonden... misschien een keer in de lente met zonsopgang en een silhouet o.i.d.

                Hier in mijn buurt zijn er verschillende gebieden waar ze lopen... Het lijken overigens hele logge slome beesten om te zien en in 99,% procent van de gevallen tonen ze ook dit langzame easy going gedrag. Maar ik heb ze 1 keer in al die jaren gezien dat er een aantal op hol waren geslagen... Ik kan je vertellen dat dat net lijkt op stieren die in een Spaanse arena tekeer gaan, ze zijn echt veel en veel sneller en wendbaarder dan de meeste mensen denken als ze daar aanleiding voor zien..

                Overigens heb ik in de dieren topic twee jongen stieren vastgelegd die gingen ook behoorlijk tekeer... ik had er veel foto's van gemaakt... maar de meerderheid is mislukt vanwege het redelijk sombere weer en dan mis je ook wel een snelle lens autofocus lens met een F2.8. Gelukkig heb ik er nog wel een aantal kunnen maken..

                Rob,
                eventjes of topic ,dit filmpje heb ik gemaakt tijdens mijn rondreis op skye in Schotland , ik zat er toch een beetje mee in op dergelijke typische smalle baantjes toen ik die kudde tegenkwam ,maar ze zijn zo mak dat ze zelfs oppasten om met hun hoorns mijn camper niet te beschadigen

                Comment


                • #9
                  Re: Schotse hooglanders in het landschap.

                  Super leuk filmpje bobatje.....

                  Ze doen idd geen vlieg kwaad... je hoeft er idd niet bang voor te zijn en dat ben ik ook niet.... maar ik vond het wel verrassend hoe razend snel die logge beesten nog kunnen zijn dat zoek je er niet achter, ik had altijd gedacht dat ze traag zijn..


                  Rob,

                  Comment

                  Working...
                  X