Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sant' Agata

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Sant' Agata


    De avond valt over dit charmant dorpje in de heuvels van Rimini.

    Dank voor het kijken.
    Last edited by philitalia; 23 oktober 2017, 07:49.
    Mvg Philip

  • #2
    Re: Sant Agatha

    Mooie natuurlijke opname Philip met een goed gekozen compo waarbij alles mooi op z'n plaats in het beeld staat.
    Prima belichting ook trouwens met overal voldoende doortekening zonder dat het onnatuurlijk overkomt, knap gedaan

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Sant Agatha

      doet me denken aan een schilderijtje van de jaren stillekes.
      mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

      Comment


      • #4
        Re: Sant Agatha

        De compo is voor mij dik in orde door de dieptekijk rechts in het landschap. Goed ingehouden sfeer en kleuren. Mooie foto Philip
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: Sant Agatha

          Dank voor de mooie reacties.

          Sant'Agata is eigenlijk een dorpje waar niks te zien is, behalve dan dat heel de maand oktober in het teken staat van truffel en paddestoelen. Elke zondag is er feestmarkt en overal worden er gerechten met truffel en paddestoelen geserveerd.

          Dit was mijn eerste uitstapje met mijn nieuw kodakske . De eerste testresultaten zien er niet slecht uit
          Heel de dag bizar weer en dan opeens een uurtje of zo voor het donker werd verscheen een verlegen zonnetje.
          Last edited by philitalia; 23 oktober 2017, 13:34.
          Mvg Philip

          Comment


          • #6
            Re: Sant Agatha

            Ik volg helemaal in de positieve comments...Zeker kwa belichting is dit puik gedaan, zeker niet gemakkelijk, want er zitten behoorlijke lichte delen in de lucht, maar alles netjes ondercontrole en dan nog voldoende detail in de donkere delen...Knap..
            Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
            MIJN WEBSITE

            Comment


            • #7
              Re: Sant Agatha

              Mooi in beeld gezet.
              Peter
              mijn website : klik

              Comment


              • #8
                Re: Sant Agatha

                Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
                Mooi in beeld gezet.
                Peter
                zo is dat !
                bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                Comment


                • #9
                  Re: Sant Agatha

                  Nogmaals dank voor de reacties !
                  Mvg Philip

                  Comment


                  • #10
                    Re: Sant Agatha

                    Mooie compositie en dito kleuren vooraan.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Sant Agatha

                      Mooie streek die zeker mooi werd vastgelegd.
                      Heel mooi licht !

                      PS Met wat fotografeer je nu ? 't Is maar omdat ik zelf ook versteld sta van het dynamisch bereik van mijn nieuwe speeltje.
                      Niet te vergelijken met de 60D die ik er voor had... toen nam ik meer foto's in bracketing dan andere, nu nooit meer.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Sant Agatha

                        Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                        PS Met wat fotografeer je nu ? 't Is maar omdat ik zelf ook versteld sta van het dynamisch bereik van mijn nieuwe speeltje.
                        Niet te vergelijken met de 60D die ik er voor had... toen nam ik meer foto's in bracketing dan andere, nu nooit meer.
                        Dit is genomen met de D750 en de bescheiden 50mm 1.8 lens. Ik ga graag op stap met de 50mm gewoon om het gewicht te beperken.
                        Het dynamisch bereik van camera's is inderdaad zeer sterk verbeterd de laatste jaren.
                        Mvg Philip

                        Comment


                        • #13
                          Re: Sant Agatha

                          Harde contrasten, helemaal mijn ding hoor.
                          Kleuren spatten eraf, ook mijn ding.
                          Maar het is vooral uw compositie die ik heel mooi vind, met die kerktoren doet het mij een ietsje pietsje aan Heiligenblut denken.
                          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Sant Agatha

                            Die had ik schijnbaar over het hoofd gezien.
                            Een foto die je even op je in moeten laten werken, vanwege het contrast. Maar eenmaal gewend komt alles in het donkerste tot leven.
                            Formaat en compo zijn ook goed. Het lichtvlekje op het gras is een bonus, van boven.
                            Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                            Vriendelijke groeten, Johan

                            Comment

                            Working...
                            X