Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

rooftops in brussels

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • rooftops in brussels


    foto's vanop parking 68 ( een publiek geheime plaat om het centrum van brussel te fotograferen)


    Edit Mod Hanske :

    Deze foto's voldoen niet aan de forumrichtlijnen en werden verwijderd
    Pas de foto's aan naar maximaal 900x900 pixels en 200Kb.
    Gebruik de EDIT-knop om deze tekst te verwijderen en de aangepaste foto's zichtbaar te maken.
    Last edited by Hanske; 4 mei 2005, 12:44.

  • #2
    Re: rooftops in brussels

    De derde vind ik de beste, de diagonaal van het hekken die de blik "in" de foto leidt is prachtig. Bij de tweede is de horizon wat scheef, misschien in PS bijwerken?
    Grtz Jay

    Comment


    • #3
      Re: rooftops in brussels

      @Karlsmet :

      Ook na aanpassing van de foto's is de 2e foto nog steeds te groot. Foto's mogen niet groter zijn dan 200 KB. Deze door u aangepaste foto is echter nog steeds 219 KB en werd daarom wederom verwijderd.
      Last edited by Hanske; 4 mei 2005, 12:47.
      Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
      Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

      Comment


      • #4
        Re: rooftops in brussels

        amazing grace!

        Comment


        • #5
          Re: rooftops in brussels

          Interessante plek! Waar in Brussel is dat ergens?

          seppuku.

          Comment


          • #6
            Re: rooftops in brussels

            seppuku,

            enkele mooie plaatsen om "uit de hoogte" te fotograferen zijn:
            - gerechtsgebouw, waar je kan uitkijken op de marollen en de zavel
            - parking van de gb centrum brussel (is een straat evenwijdig aan de dansaertstraat, juist naast die grote chinese supermarkt). gewoon binnen gaan, lift nemen richting parking op het dak en je bent er. Deze is gekend als parking 58 of 68.
            - parking van de inno (nieuwstraat)

            er is nog een vierde plaats, maar die is waarschijnlijk niet meer open. Groepen konden namelijk met gids naar de bovenste verdieping van de financietoren. De hoogste toren in brussel, en een schitterend uitzicht!

            bernie
            Last edited by bernie; 6 mei 2005, 19:12.
            Grijzeblubber.be - de weblog van een kleur- en vormloze massa op 1 meter 90 hoogte.

            Comment


            • #7
              Re: rooftops in brussels

              Merci, Bernie!

              Die parkings kende ik nog niet.

              Het Poelaertplein (aan het Justitiepaleis) hoort, samen met de Coudenberg en het Congresplein, natuurlijk tot de klassiekers.

              De financietoren was slechts gedurende enkele keren te bezoeken en dat heb ik jammer genoeg gemist Nu wordt het hele complex gerestaureerd.

              Ander uitzichtspunten zijn o.a. de koepel van de Basiliek van Koekelberg en het reuzenrad tijdens de kerstmarkt.

              seppuku.

              Comment


              • #8
                Re: rooftops in brussels

                reeds de 2de maal vandaag dat ik merk dat de fotos in een draadje zo snel verdwijnen!! Opzet ??

                Comment


                • #9
                  Re: rooftops in brussels

                  En den ballon van de belgacom.
                  Ik ga daar, indien mooi weer, eens een pogin doen om 180° beeld te nemen, maar dan van boven naar beneden. Je kan immers in die kooi rondlopen. Nu nog een goei visoog ...
                  https://www.fotospotter.be
                  Je suis content d’être heureux

                  Comment

                  Working...
                  X