Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

reis USA #3: grand canyon deel3

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • reis USA #3: grand canyon deel3

    door enkel probleempjes heeft het enkele weken geduurd, maar hier eindelijk het vervolg van mijn reis foto's van deze zomer.
    nog 1 keer 3 foto's van de grand canyon, volgende reeks wordt monument valley







    comments pls?
    1DmkIII / 20D + BG-E2 grip / speedlite 580EX
    EF-S 10-22 / EF 17-40 L / EF 100-400 L / EF 24-105 L / EF 50 F1.8 II / sigma 150mm F2.8 macro


  • #2
    Re: reis USA #3: grand canyon deel3

    Krankzinnig hoe groot het daar is. Kun je bijna niet bevatten als nietig mens.
    Toch vind ik no3 het mooist van de serie, omdat hier een leuk onderwerp op de voorgrond staat.
    Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

    Comment


    • #3
      Re: reis USA #3: grand canyon deel3

      Wow, mooie foto's! En met nummer 3 als uitschieter.
      Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
      --------

      Comment


      • #4
        Re: reis USA #3: grand canyon deel3

        Ik weet het niet wat juist, maar er mankeert precies iets aan de kleuren.....
        Tweede is voor mij de mooiste!

        Grtz,Fabienne
        Geniet nooit met mate, maar met overvloed.
        BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
        The name of the game is to fill the frame!
        http://Fabke.fotopic.net

        Comment


        • #5
          Re: reis USA #3: grand canyon deel3

          ga hier voor de laatste opname, omdat daar het meeste contrast in zit, dat mis ik bij de andere twee.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: reis USA #3: grand canyon deel3

            nummer 2 ... alleen scheelt er naar mijn bescheiden mening iets met de kleuren.

            Comment


            • #7
              Re: reis USA #3: grand canyon deel3

              Mooie foto's van ene plek die op de verlanglijst staat !

              Echter : kijk eens naar de instellingen van je scherm. Ik heb sterk de indruk dat jouw scherm te donker staat en daarom de foto's er wat uitgebeten uitzien. Vooral nr 1.
              is jouw scherm gecalibreerd ??

              alex
              Website : www.alextimmermans.com
              Collodion weblog : http://collodion-art.blogspot.com/
              Collodion movie : http://www.youtube.com/watch?v=mzCCjlubQ2o

              Comment


              • #8
                Re: reis USA #3: grand canyon deel3

                foto 3 is zeer knap!
                deviantART

                Comment


                • #9
                  Re: reis USA #3: grand canyon deel3

                  Alweer een mooie reeks. Ik ga voor de derde. Twee is ook mooi, foto 1 vind ik het minst omdat hij een beetje overbelicht lijkt.
                  Ik weet niet of je een pola gebruikt hebt, maar met had je wellicht diepere kleuren gekregen en, afhankelijk van je positie tov de zon ook een diepblauwere lucht.
                  Superdeluxe magnifiek!

                  Comment


                  • #10
                    Re: reis USA #3: grand canyon deel3

                    Oorspronkelijk geplaatst door Stephan Bekijk bericht
                    Alweer een mooie reeks. Ik ga voor de derde. Twee is ook mooi, foto 1 vind ik het minst omdat hij een beetje overbelicht lijkt.
                    Ik weet niet of je een pola gebruikt hebt, maar met had je wellicht diepere kleuren gekregen en, afhankelijk van je positie tov de zon ook een diepblauwere lucht.
                    Superdeluxe magnifiek!
                    neen, kan je dan een CP gebruiken op een 10mm lens?
                    ik dacht gelezen te hebben dat dat een zeer rare lucht geeft.
                    of is dat enkel bij horizontale foto's?
                    1DmkIII / 20D + BG-E2 grip / speedlite 580EX
                    EF-S 10-22 / EF 17-40 L / EF 100-400 L / EF 24-105 L / EF 50 F1.8 II / sigma 150mm F2.8 macro

                    Comment


                    • #11
                      Re: reis USA #3: grand canyon deel3

                      Oorspronkelijk geplaatst door alex from holland Bekijk bericht
                      Mooie foto's van ene plek die op de verlanglijst staat !

                      Echter : kijk eens naar de instellingen van je scherm. Ik heb sterk de indruk dat jouw scherm te donker staat en daarom de foto's er wat uitgebeten uitzien. Vooral nr 1.
                      is jouw scherm gecalibreerd ??

                      alex

                      3 dagen geleden gecalibreerd met spyder2 ...


                      en als er 1 national park op u verlanglijstje moet staan, is het toch wel bryce canyon (foto's komen nog) als je daar afdaalt en in de canyon wandelt.... damn I wanna go back
                      1DmkIII / 20D + BG-E2 grip / speedlite 580EX
                      EF-S 10-22 / EF 17-40 L / EF 100-400 L / EF 24-105 L / EF 50 F1.8 II / sigma 150mm F2.8 macro

                      Comment


                      • #12
                        Re: reis USA #3: grand canyon deel3

                        Mooie foto's. Voor mij springt nr3 er uit, gewoon omdat ik die bij mijn reis niet gezien heb

                        Geeft mij ook veel zin om eens terug te gaan en inderdaad Bryce was toch het mooiste. Zoveel kleiner maar veel meer te zien.

                        Greetz

                        Steven
                        1DMkII/IV + 40D + Glas + Light + Storage

                        Comment


                        • #13
                          Re: reis USA #3: grand canyon deel3

                          Laatste is vr mij de mooiste
                          Al sluit ik me aan bij de rest vwb de kleurenopmerking.
                          De kleuren van het voorste gezichtsveld zijn waanzinnig mooi op zijn minst gezegd. Maar het achterveld van alle drie is dan weer iets overbelicht (lees: te klaar) en ontbreekt aan kleuren... Misschien moet je een keer een selectieve correctie doorvoeren aan de achtervelden met bv. LightZone?


                          T.
                          Nikon stuff rocks :-)

                          Comment


                          • #14
                            Re: reis USA #3: grand canyon deel3

                            Oorspronkelijk geplaatst door GeForceFX Bekijk bericht
                            en als er 1 national park op u verlanglijstje moet staan, is het toch wel bryce canyon (foto's komen nog) als je daar afdaalt en in de canyon wandelt.... damn I wanna go back
                            Natuurlijk ieder zijn smaak ivm Nationale Parken.
                            Eerst en vooral practige foto's van de Grand Canyon. Ik wacht vol ongeduld naar die van Monument Valley, dit is mijn favoriet. Heb vorig jaar de parken bezocht evenals in 1994 en Monument Valley blijft mijn favoriet, Gand Canyon is ook schitterend maar niet te overzien en niet na te vertellen en wij hadden er vorig jaar bewolkt weer in september, wij zijn ook in Bryce en Zion geweest en ze hebben eigelijk allemaal wel iets en mijn tweede of derde favoriet begint nu wel Death Valley te worden. Het minst vind ik nu nog altijd en ook in '94 (en vele mensen zullen het met mij NIET eens zijn) Yosemite NP.
                            Last edited by Nismo; 2 september 2006, 19:54.
                            Panasonic LUMIX DMC-FZ2000

                            Comment


                            • #15
                              Re: reis USA #3: grand canyon deel3

                              heb je foto's online staan van je bezoek aan de parken?
                              vooral van death valley zou ik graag zien welke foto's je er gemaakt hebt, want ik vond dat het minste eigelijk (wel lekker warm, zo'n 52°C )
                              1DmkIII / 20D + BG-E2 grip / speedlite 580EX
                              EF-S 10-22 / EF 17-40 L / EF 100-400 L / EF 24-105 L / EF 50 F1.8 II / sigma 150mm F2.8 macro

                              Comment

                              Working...
                              X