Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Regen in de Grand Canyon

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Regen in de Grand Canyon

    Een prachtig duister momentje tijdens mijn USA-reis van mid dit jaar.


  • #2
    Re: Regen in de Grand Canyon

    Dit komt me over als een HDR waardoor de natuur zwaar wordt aangepakt zodat het niet mooi meer is. De kleuren en de sfeer zijn nochtans aanwezig om er een knap landschap uit te toveren.
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

    Comment


    • #3
      Re: Regen in de Grand Canyon

      De voorgrond lijkt me wat last te hebben van verscherping en toont daardoor wat nerveus.
      Het contrast in de wolken vind ik wel goed maar dan aan de horizon links zijn ze terug "watjesachtig" met een cyaan-lucht en dat is wat verwarrend.
      De canyons links lijken haast transparant en verstoken van contrast.
      Kortom, er zijn delen vd foto die echt een prachtig beeld geven maar het geheel komt mij persoonlijk wat bevreemdend over.

      Comment


      • #4
        Re: Regen in de Grand Canyon

        Imposante bui. Of de rotsen wel of niet in het licht zaten weet ik niet, dus kan de rotswand eventueel zo zijn.
        Anderzijds toch voel ik toch ook een beetje met Raymond mee.
        Maar een landschap waar we allemaal weleens zouden willen staan. Mooie belevenis.
        Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

        Vriendelijke groeten, Johan

        Comment


        • #5
          Re: Regen in de Grand Canyon

          Vind 'm zeker niet verkeerd doch heb ik er een "te bewerkt" gevoel bij
          Iets klopt niet, maar weet niet juist wat

          grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

          Comment


          • #6
            Re: Regen in de Grand Canyon

            Afwerking mag voor mij ook iets subtieler, maar smaken verschillen natuurlijk..Buiten dat wel heel erg mooi moment op deze grandioze plek..
            Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
            MIJN WEBSITE

            Comment

            Working...
            X