Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ravello

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Ravello

    Last edited by PaquitaSix; 21 september 2019, 12:13.

  • #2
    Re: Ravello

    Heel mooi, maar zou de bolvorming op de zee wegwerken. Nu lijkt het alsof die scheef staat.

    Comment


    • #3
      Re: Ravello

      Moet bovenstaande toch ook wel volgen, opname rechtzetten en bolvorming eruit werken

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Ravello

        Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
        Moet bovenstaande toch ook wel volgen, opname rechtzetten en bolvorming eruit werken

        grts
        Sieg
        Ik volg. Verder een heel mooie opname.
        https://www.instagram.com/tom.vdpoel/

        Comment


        • #5
          Re: Ravello

          Mooie kleuren en veel diepte in dit beeld.
          Kon je geen stapje naar rechts zetten, zodat de boomstam net tussen de torens doorliep?
          Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
          Website - 500px - Instagram

          Comment


          • #6
            Re: Ravello

            Steef

            neen dit kon jammer genoeg nie...
            Oorspronkelijk geplaatst door SteefD Bekijk bericht
            Mooie kleuren en veel diepte in dit beeld.
            Kon je geen stapje naar rechts zetten, zodat de boomstam net tussen de torens doorliep?

            Comment


            • #7
              Re: Ravello

              Update is veel beter
              Wel spijtig dat je het origineel niet hebt laten staan want nu slagen bovenstaande comments nergens meer op
              Tevens geef je zelfs geen reactie dat je een up hebt geplaatst, spijtig voor de persoon (Tom V.) die de moeite doet om je tips te geven

              PS. ik heb het gevoel ook dat deze versie donkerder en met meer contrast en kleur is afgewerkt, zou het kunnen ?

              grts
              Sieg
              Last edited by Sieg; 21 september 2019, 14:21.
              Voor meer foto's ; www.sieg.be

              Comment


              • #8
                Re: Ravello

                Qua compo een beetje raar maar toch, hoe moet ik dat nu zeggen,"aangenaam vernieuwend".
                Kleuren daarentegen........... nogal fel niet?
                Verminder de saturatie en voor mij is dit een zeer aangename foto.
                Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                Comment


                • #9
                  Re: Ravello

                  Sieg, sorry wist niet dat dit niet mocht...

                  Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
                  Update is veel beter
                  Wel spijtig dat je het origineel niet hebt laten staan want nu slagen bovenstaande comments nergens meer op
                  Tevens geef je zelfs geen reactie dat je een up hebt geplaatst, spijtig voor de persoon (Tom V.) die de moeite doet om je tips te geven

                  PS. ik heb het gevoel ook dat deze versie donkerder en met meer contrast en kleur is afgewerkt, zou het kunnen ?

                  grts
                  Sieg

                  Comment


                  • #10
                    Re: Ravello

                    Red Falcon dat is mijn kenmerk, I love contrasten en felle kleuren thx voor de comments
                    Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                    Qua compo een beetje raar maar toch, hoe moet ik dat nu zeggen,"aangenaam vernieuwend".
                    Kleuren daarentegen........... nogal fel niet?
                    Verminder de saturatie en voor mij is dit een zeer aangename foto.

                    Comment

                    Working...
                    X