Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Knappe scenery! Mooi hoe ik de foto word ingetrokken. Ik krijg het gevoel dat het beeld wat naar rechts helt, maar dat zal door het brugje komen, denk ik. Zoals Raymond zegt, overheersen de blauwtinten wel wat, maar ik vind het wel passen bij de sfeer.
Mooie dieptewerking Steven, de blauwe afwerking vind ik persoonlijk dan wel weer passend
Ondanks dat de scene heel mooi is ben ik toch benieuwd naar wat erachter ligt van dat prachtige landschap
Had ook een iets warmere versie, maar vond persoonlijk dat de blauwere versie beter de sfeer van toen vastlegde.
Ondanks dat het slechts september was, was het al behoorlijk koud. De volgende ochtend lag er sneeuw in Jasper.
Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G Website - 500px - Instagram
Je wordt inderdaad de foto ingezogen en het maakt nieuwsgierig naar meer. De afwerking, alhoewel ik vind dat je mag en moet experimenteren, vind ik ook net ietsje te blauw.
Comment