Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Polderplaatje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Polderplaatje

    Zomaar in de polder bij Vianen...
    .

    .
    bedankt voor het kijken, Henk. Als je iets ziet, meld het maar...
    Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
    (BD1383NL)

  • #2
    Re: Polderplaatje

    Het geeft het polderlandschap goed weer alhoewel het beter was geweest denk ik zonder de rechtse stam

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Polderplaatje

      Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
      Het geeft het polderlandschap goed weer alhoewel het beter was geweest denk ik zonder de rechtse stam

      grts
      Sieg
      Dacht ik ook, maar je hebt dat niet echt in de hand natuurlijk. Ik vind het schilderijgevoel heel mooi. Heb je een speciale bewerking toegepast? Het gebeurt mij ook soms dat ik zo een beetje schilderijeffect heb met mijn 50mm maar hier is het nog mooier.
      https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

      Comment


      • #4
        Re: Polderplaatje

        Oorspronkelijk geplaatst door evelynvancky Bekijk bericht
        Dacht ik ook, maar je hebt dat niet echt in de hand natuurlijk. Ik vind het schilderijgevoel heel mooi. Heb je een speciale bewerking toegepast? Het gebeurt mij ook soms dat ik zo een beetje schilderijeffect heb met mijn 50mm maar hier is het nog mooier.
        Zonder meer de rechter boom er af halen dan gaat de foto kiepen, dat heb ik al geprobeerd.
        Maar de gehele rechterhelft er af, en dan de linkerhelft als portretstand overhouden, is nog niet zo'n gek idee....
        Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
        (BD1383NL)

        Comment


        • #5
          Re: Polderplaatje

          Een echte polderfoto. Goed van opbouw en zalig van natuur.
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

          Comment

          Working...
          X