Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Plas

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Plas



    Uploaded with ImageShack.us
    Creativiteit is wanhoop van de betere soort.

    http://shantiguru.1x.com

  • #2
    Re: Plas

    hmm.....niemand ?
    dit soort landschappen is nieuw voor mij ...dus graag comments
    Creativiteit is wanhoop van de betere soort.

    http://shantiguru.1x.com

    Comment


    • #3
      Re: Plas

      Ik snap het ook niet dat er niet gereageerd wordt op deze bijzondere plaat.
      Dit is ook landschapsfotografie mensen...
      Mvg, Pascal,Schoonspikke
      Als je schiet..schiet dan raak!
      500 PIXHuawei P30 PRO

      Comment


      • #4
        Re: Plas

        Dit is zeker landschapsfotgrafie en nog netjes uitgevoerd ook
        Die zandlagen lijken een beetje op jaar ringen van een boom .
        Mooi hoor
        Groetjes
        Luc
        Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150

        Comment


        • #5
          Re: Plas

          Mooi in beeld gebracht
          Groetjes Chris.

          Comment


          • #6
            Re: Plas

            LOL

            Voor mij is dit niet meer dan een snapshot van een oever van een plas.
            Compo zegt niet veel, van een onderwerp (tenzij de plas zelf dan ) is er geen sprake...

            Hier zou de vraag "Showcase of beoordeling" wel op zijn plaats staan...

            Sorry to be so straight forward


            Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
            Ik snap het ook niet dat er niet gereageerd wordt op deze bijzondere plaat.
            Dit is ook landschapsfotografie mensen...
            www.damafoto.be
            Facebook Damafoto

            Comment


            • #7
              Re: Plas

              Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
              LOL

              Voor mij is dit niet meer dan een snapshot van een oever van een plas.
              Compo zegt niet veel, van een onderwerp (tenzij de plas zelf dan ) is er geen sprake...

              Hier zou de vraag "Showcase of beoordeling" wel op zijn plaats staan...

              Sorry to be so straight forward
              Ik geef kwasi nooit negatieve commentaar, al liever helemaal geen, voor zover ik hier nog commentaar lever.
              Maar bij deze moet ik me bij Danny aansluiten.
              @TS moet ik zeggen : reken me niet te zwaar af want de laatste 7 maanden heb ik -sinds de meeste macabere reeks van mijn leven- geen drie foto's meer genomen.
              Ik heb nog weinig recht tot spreken.

              Dank voor het begrip.
              PaulM

              Comment


              • #8
                Re: Plas

                Compositie mist een aandachtstrekker, foto is technisch gewoon wel netjes, maar niet een aansprekend beeld...my two cents,
                groetjes,.
                Loulou
                Loulou Beavers | fotoworkshops en fotoreizen | www.photo-moments.nl

                Comment


                • #9
                  Re: Plas

                  bedankt voor de reacties ; zoals ik reeds melde , DIT soort landschaps fotografie is nieuw voor mij en zonder comments weet ik ook niet waar op te te letten in het vervolg .

                  bij het plaatsen had ik ook mijn twijfels omdat er niet echt een aandachtspunt was dat de foto sterker kon maken ....dus volgende keer in "beoordeling"
                  Creativiteit is wanhoop van de betere soort.

                  http://shantiguru.1x.com

                  Comment


                  • #10
                    Daar is beoordeling inderdaad geschikter voor. Daar kan je echt je foto laten beoordelen.

                    Hier is het je beste foto's tonen, en zijn de kritiek ook hard (maar waar). Als er een goede basis is, kan je hier zeker ook goede tips krijgen.

                    Hoop jouw landschapjes hier binnenkort in vol ornaat te mogen bewonderen
                    www.damafoto.be
                    Facebook Damafoto

                    Comment


                    • #11
                      Re: Plas

                      Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
                      LOL

                      Voor mij is dit niet meer dan een snapshot van een oever van een plas.
                      Compo zegt niet veel, van een onderwerp (tenzij de plas zelf dan ) is er geen sprake...

                      Hier zou de vraag "Showcase of beoordeling" wel op zijn plaats staan...

                      Sorry to be so straight forward
                      Danny als je hoge normen stelt dan ga je anders kijken maar de echte essentie van fotografie gaat verloren... Waarom zou deze niet goed genoeg zijn voor SC vraag ik me af. De compositie is niets mis mee vind ik en is gewoon minder spannend zoals ik ook wel eens eentje post.
                      Kleuren scherpte zitten hier toch goed dus voor mij een sc waardige foto.
                      Of ik hem zelf zo zou maken en plaatsen is iets anders....
                      Mvg, Pascal,Schoonspikke
                      Als je schiet..schiet dan raak!
                      500 PIXHuawei P30 PRO

                      Comment


                      • #12
                        Re: Plas

                        Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
                        Daar is beoordeling inderdaad geschikter voor. Daar kan je echt je foto laten beoordelen.
                        Maar dan moeten er ook tips komen in Beoordeling!

                        Comment


                        • #13
                          Re: Plas

                          't Is waar, Pascal...

                          Trouwens de TS geeft aan dit dit nieuw is voor hem, dus zal het ook wel het beste zijn dat hij hier laat zien... Dus helemaal SC-waardig...

                          Laat ze maar komen !
                          Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                          Danny als je hoge normen stelt dan ga je anders kijken maar de echte essentie van fotografie gaat verloren... Waarom zou deze niet goed genoeg zijn voor SC vraag ik me af. De compositie is niets mis mee vind ik en is gewoon minder spannend zoals ik ook wel eens eentje post.
                          Kleuren scherpte zitten hier toch goed dus voor mij een sc waardige foto.
                          Of ik hem zelf zo zou maken en plaatsen is iets anders....
                          www.damafoto.be
                          Facebook Damafoto

                          Comment


                          • #14
                            Re: Plas

                            Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
                            't Is waar, Pascal...

                            Trouwens de TS geeft aan dit dit nieuw is voor hem, dus zal het ook wel het beste zijn dat hij hier laat zien... Dus helemaal SC-waardig...

                            Laat ze maar komen !
                            "DIT" soort landschappen is nieuw voor mij ; heb er al anderen (betere geplaatst hoor
                            late we het dus hier bij houden : "dit is niet direct mijn beste foto , maar heb er wel iets uit geleerd waarvoor mijn dank" .
                            Creativiteit is wanhoop van de betere soort.

                            http://shantiguru.1x.com

                            Comment


                            • #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door shantiguru

                              "DIT" soort landschappen is nieuw voor mij ; heb er al anderen (betere geplaatst hoor
                              late we het dus hier bij houden : "dit is niet direct mijn beste foto , maar heb er wel iets uit geleerd waarvoor mijn dank" .
                              Neem het niet verkeerd en zeker niet persoonlijk op. Je moet weten van wie het komt ;-)
                              Ik ben nl heel open en rechtuit, en probeer op elke foto eerlijke commentaar te geven.
                              Ik ga geen foto overslaan omdat ik hem niks vind en niet durf zeggen dat ik het niks vind. Ik ga ook niet zeggen dat hij mooi is als ik hem niks vind...

                              No harm feelings
                              www.damafoto.be
                              Facebook Damafoto

                              Comment

                              Working...
                              X