Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pittig weertje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Pittig weertje

    WR36 - Willem Stefan voor de kust van Texel

    (Zou volgens "My Ship Tracking" al paar dagen op het droge liggen in Den Oever)



    1/400s - F7.1 - iso100 - 400mm

    Bedankt voor je tijd.
    Marc
    Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

  • #2
    Re: Pittig weertje

    prachtig ,heel mooi de ruwe natuur voorgesteld ,ik zou zeker een pilletje genomen hebben moest ik op die boot zitten

    Comment


    • #3
      Re: Pittig weertje

      Prachtig dat natuurgeweld vastgelegd Marc, de kleurbewerking doet het hier ook heel goed

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Pittig weertje

        Mooi vastgelegd.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Pittig weertje

          Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
          prachtig ,heel mooi de ruwe natuur voorgesteld ,ik zou zeker een pilletje genomen hebben moest ik op die boot zitten
          Opgepast voor als je straks naar IJsland gaat met de boot !!!!! Wij slikten altijd touristil maar de laatste keer (2018) was dat hier niet meer te vinden. Vergeten wat we in de plaats namen, als het werkte weten we ook niet want de zee was kalm. Bij de terugkeer voorspelden ze hevige storm en hebben we op aanraden van een IJslandse vriend die copolamine-plakkers (plakken ze achter het oor) uitgeprobeerd. Niks last gehad. Werkt dus. Vroeg genoeg beginnen kijken daarvoor !

          Comment


          • #6
            Re: Pittig weertje

            Oorspronkelijk geplaatst door opapol Bekijk bericht
            Opgepast voor als je straks naar IJsland gaat met de boot !!!!! Wij slikten altijd touristil maar de laatste keer (2018) was dat hier niet meer te vinden. Vergeten wat we in de plaats namen, als het werkte weten we ook niet want de zee was kalm. Bij de terugkeer voorspelden ze hevige storm en hebben we op aanraden van een IJslandse vriend die copolamine-plakkers (plakken ze achter het oor) uitgeprobeerd. Niks last gehad. Werkt dus. Vroeg genoeg beginnen kijken daarvoor !
            geen nood Paul ,ik heb al een alternatief ,en eigenlijk hoe groter de boot hoe minder last ik ervan heb ,maar als het snachts zou stormweer zijn zal ik het gevoel hebben op een watermatras te liggen

            Comment


            • #7
              Re: Pittig weertje

              dramatisch beeld

              Comment


              • #8
                Re: Pittig weertje

                Bedankt voor de reacties en aan de kijkers

                Marc
                Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

                Comment

                Working...
                X