Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pinetree

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Pinetree

    dit schatje zorgde 2 weken voor de noodzakelijke lommerte in het hete toscane ...

    edit : ook toch maar even door neatImage gehaald ...



    en dit was eigenlijk de oorspronkelijke ...

    Last edited by embee; 1 augustus 2006, 21:44.
    embee ::: nikon stuff

  • #2
    Re: Pinetree

    vond deze nochtans meevallen ...
    embee ::: nikon stuff

    Comment


    • #3
      Re: Pinetree

      Blij dat je deze foto een schop onder zijn kl* .. euh.. wortels gegeven hebt. Anders had ik een prachtfoto gemist!

      Comment


      • #4
        Re: Pinetree

        Oorspronkelijk geplaatst door yowan-kenobi
        Blij dat je deze foto een schop onder zijn kl* .. euh.. wortels gegeven hebt. Anders had ik een prachtfoto gemist!
        Yep! Alleen jammer van de compressie artefacten... (in de lucht)
        Canon 350D & 40D / EF 50 1.8 MK I & II / EF 100 2.8 USM macro / EFS 17-55 2.8 IS USM / EF 24-70 2.8 L / EF 70-200 2.8 L IS USM / 580 EX / Panasonic Lumix TZ5 / Imac 24" 

        Comment


        • #5
          Re: Pinetree

          alsnog bedankt voor jullie reacties... Ruisonderdrukking kan wonderen doen ( voor mij toch )
          embee ::: nikon stuff

          Comment


          • #6
            Re: Pinetree

            Oorspronkelijk geplaatst door embee
            alsnog bedankt voor jullie reacties... Ruisonderdrukking kan wonderen doen ( voor mij toch )
            in sommige gevallen kan dat inderdaad. Persoonlijk stoor ik me haast nooit aan korrel, en dat is ook hier het geval niet. Korrel hoort bij fotografie eenmaal.

            Comment


            • #7
              Re: Pinetree

              vind het toch geen mooie compo, heb je er nog meer van??.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: Pinetree

                Ruis lijkt me de typische bollenruis (niet echt fijne pixelruis) van ACR te zijn.. is deze raw genomen en omgezet in Adobe Camera Raw?
                Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

                Comment


                • #9
                  Re: Pinetree

                  Oorspronkelijk geplaatst door Wim
                  Ruis lijkt me de typische bollenruis (niet echt fijne pixelruis) van ACR te zijn.. is deze raw genomen en omgezet in Adobe Camera Raw?
                  nope. Niks raw. Gewoon JPEG.
                  embee ::: nikon stuff

                  Comment


                  • #10
                    Re: Pinetree

                    Oorspronkelijk geplaatst door yowan-kenobi
                    in sommige gevallen kan dat inderdaad. Persoonlijk stoor ik me haast nooit aan korrel, en dat is ook hier het geval niet. Korrel hoort bij fotografie eenmaal.
                    Daar heb je groot gelijk in. Alhoewel het hier dan toch beter zonder is, vind ik.
                    embee ::: nikon stuff

                    Comment


                    • #11
                      Re: Pinetree

                      Ik dacht dat ik hierop had gereageerd ...
                      Mja precies niet dus. Ik vond (en vind het nog altijd) een prachtige foto. Heel origineel en mooi met die kleuren!
                      [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

                      Comment

                      Working...
                      X