Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Thanks All, It was worked very hard but not in the colors . This is 3 images blended with luminosity masks. Color indeed looks a bit too orange depending on the monitor but on my main one it looks ok. It is however a very sureal place. I will visit again and shoot from the top of the rocks behind me during high tide.
De foto heeft wel 'iets', vind ik. Door de kleur en bewerking krijg ik zo een beetje een 'doomsday' effect.
En vermits de locatie niet zo ver van de kerncentrale van Penly ligt kan je daar een gans verhaal rond maken.
Dus, voor mij toch een toffe foto.
Oorspronkelijk geplaatst door Hans.De.SmaeleBekijk bericht
De foto heeft wel 'iets', vind ik. Door de kleur en bewerking krijg ik zo een beetje een 'doomsday' effect.
En vermits de locatie niet zo ver van de kerncentrale van Penly ligt kan je daar een gans verhaal rond maken.
Ha ha Thank you. I did not know about the Power station, but i was going for the alien vibe. The holw place is quite sureal.
Oorspronkelijk geplaatst door Hans.De.SmaeleBekijk bericht
Dit gevoel krijg ik er inderdaad ook bij.
(al zou ik dit zelf niet zo snel doen)
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment