Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Knappe opname hoor Frans, mooie bijna symmetrie
Heel geslaagde omzetting ook hoor
Klein detail, ik denk dat ikzelf hier de kabel bovenaan had weggewerkt om de reden dat hij bewogen is, tevens lijkt het me een sterker beeld zonder
Knappe opname hoor Frans, mooie bijna symmetrie
Heel geslaagde omzetting ook hoor
Klein detail, ik denk dat ikzelf hier de kabel bovenaan had weggewerkt om de reden dat hij bewogen is, tevens lijkt het me een sterker beeld zonder
grts
Sieg
Bedankt Sieg maar ik gebruik alleen Lightroom, die bewogen lichtjes die mij bovendien niet eens storen kan je daar niet zomaar mee wegwerken, zeker niet in de buurt van die paal.
Iedereen zal daar nu wel weer vrolijk op terugkomen ...
Bedankt Sieg maar ik gebruik alleen Lightroom, die bewogen lichtjes die mij bovendien niet eens storen kan je daar niet zomaar mee wegwerken, zeker niet in de buurt van die paal.
Iedereen zal daar nu wel weer vrolijk op terugkomen ...
Sorry Frans, was niet mijn bedoeling om anderen daar ook op te wijzen.
Ik geef gewoon altijd mijn persoonlijke mening en het eerste wat me opvalt
Heel mooi beeld met de lijnen en de knappe symmetrie en de structuur van het hout en...
Teveel om op te noemen om alle mooie details in deze foto te beschrijven en dan heb ik het nog niet gehad over de schitterende omzetting.
Topwerk, het moet een mooie reis geweest zijn want ik heb ook al foto's van je reisgezel gezien en die doen net als bij deze ook al verlangen naar meer
Ik vind de kabel absoluut niet storend en zelfs bijdragen aan het gevoel van symmetrie van het beeld.
En zoals Frakske zelf zegt, als je dit eruit wil halen dan heb je al photoshop nodig maar zelfs dan verliest de foto volgens mij aan kwaliteit.
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
prachtig Frans ,zoals ik al eerder gezegd heb een zeer mooie omzetting en heel gepast voor dit soort beelden , en fish en chips waren toch wel lekker hè heel knap gedaan
Comment