Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Parkzicht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Parkzicht

    Soms overkomt je het dat je eigenlijk niet onderweg bent om te fotograferen. Je hebt dan gelukkig een kleine systeemcamera in je zak.
    De fotokwaliteit is dan vaak een stuk minder, en voor je het weet wil je de foto naar de prullenmand verwijzen.
    Toch eens geprobeerd om er een omzetting naar zw van te maken.

    ORIGINELE OPNAME IN KLEUR

    Originele upload

    Dank voor jullie bezoek

    UPDATE: 'Ietsje' zachtere toning met minder contrast
    Last edited by Hak; 23 november 2021, 13:08.
    Rp

  • #2
    Re: Parkzicht

    Ik vind je compositie goed maar de contrasten en verscherping toch wat te fel voor mij om te genieten van het landschap. Je maakt er eerder een grafisch beeld van wat natuurlijk ook kan, maar hoort dan eerder thuis in een andere categorie lijkt me.
    www.erikthomas.be

    Comment


    • #3
      Re: Parkzicht

      ik vind het een mooi beeld maar zou idd het beeld wat verzachten ,kwaliteit op dit formaat valt goed mee

      Comment


      • #4
        Re: Parkzicht

        Vind het zeker geslaagd als komt het geheel wat gruizig over in de bladeren

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: Parkzicht

          Oorspronkelijk geplaatst door Black Fly Bekijk bericht
          Ik vind je compositie goed maar de contrasten en verscherping toch wat te fel voor mij om te genieten van het landschap. Je maakt er eerder een grafisch beeld van wat natuurlijk ook kan, maar hoort dan eerder thuis in een andere categorie lijkt me.
          Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
          ik vind het een mooi beeld maar zou idd het beeld wat verzachten ,kwaliteit op dit formaat valt goed mee
          Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
          Vind het zeker geslaagd als komt het geheel wat gruizig over in de bladeren

          grts
          Sieg
          Met dank allen ZW iets verzacht en originele upload achter link geplaatst.

          Black Fly: Ruwe originele opname toegevoegd.
          Last edited by Hak; 23 november 2021, 15:59.
          Rp

          Comment

          Working...
          X