Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

paddestoel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • paddestoel

    ze zijn snel weg,
    www.marcvanraes.be Een Nikon D3s
    Je bent wie je bent, als je dat op foto kunt laten zien dan heb je de mooiste foto van de wereld.

  • #2
    Re: paddestoel

    Als ik jou was, zou ik de foto opnieuw plaatsen...
    1. foto is te groot, langste zijde max. 900 pixels
    2. onderaan de foto zit een grote fout, nl een grijze balk... foto onvolledig geupload?

    proberen foto's te plaatsen kun je eventueel ook uitproberen in 't testforum

    Beoordelen doe ik als ie er correct opstaat...
    Grtz, Tigra-Boy
    ~Nikon D90+D50~SB-600~Tokina 12-24~Tamron 17-35~Tamron 28-75~Tamron 90 macro~Nikkor 70-300VR~Sigma 50-500~Manfrotto 055XPROB+322RC2~Slingshot300AW~Nova200AW~

    Comment


    • #3
      Re: paddestoel

      Mooie foto Marc ,
      Toch zou ik hem mss wat kroppen langs links of rechts zodat de paddestoel niet meer in het midden staat.
      Langs boven zou ik er ook wat afknippen , zo leg je de aandacht op het onderwerp.
      Voor de rest zeer mooie foto
      Grtz Dave
      Break

      Comment


      • #4
        Re: paddestoel

        snap het niet, dat je zelf niet ziet dat dit helemaal verkeerd is gegaan, dan toch plaatsen zo????
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: paddestoel

          bedankt alvast voor jullie reactie allemaal.

          Zoals je dus kan zien is dit een test, men vriend Dave had het allemaal perfect uitgelegd. Natuurlijk was het aan mij om het toch maar weer verkeerd te doen.
          Volgende keren zal het beter gaan.

          Met welgemeende groeten.

          Marc
          www.marcvanraes.be Een Nikon D3s
          Je bent wie je bent, als je dat op foto kunt laten zien dan heb je de mooiste foto van de wereld.

          Comment

          Working...
          X