Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Overstromingsgebied te Oosterzele (Scheldewindeke - Moortsele) : Detail

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Overstromingsgebied te Oosterzele (Scheldewindeke - Moortsele) : Detail

    Mooi overstromingsgebied om te gaan wandelen, maar nu niet (te veel overgroeiingen), beter wachten tot het najaar.


  • #2
    Re: Overstromingsgebied te Oosterzele (Scheldewindeke - Moortsele) : Detail

    Prima registratie maar misschien volgende keer je wat meer richten op een onderwerp
    Ook deze mist, net zoals je vorige, de echte scherpte
    Altijd interessant om je exif gegevens te vermelden, zo zien anderen wat er eventueel verkeerd is gegaan

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Overstromingsgebied te Oosterzele (Scheldewindeke - Moortsele) : Detail

      Mooi alleen nog FF aanscherpen.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Overstromingsgebied te Oosterzele (Scheldewindeke - Moortsele) : Detail

        Zoals gevraagd: Nikon D5 met Nikon 20 mm prime lens. Diafragma F5.6, snelheid 1/80ste seconde (!) en ISO 100.

        Moest idd sneller genomen zijn, ook merk ik dat de D5 beter begint met een hogere gevoeligheid (ISO 400 of zo).

        Maar kijk, 2 beeldjes ingestuurd, een paar mensen die goede feedback geven en ik weet waar ik moet op letten volgende keer.
        Bedankt !
        Hans.

        Comment


        • #5
          Re: Overstromingsgebied te Oosterzele (Scheldewindeke - Moortsele) : Detail

          Oorspronkelijk geplaatst door Hans.De.Smaele Bekijk bericht
          Zoals gevraagd: Nikon D5 met Nikon 20 mm prime lens. Diafragma F5.6, snelheid 1/80ste seconde (!) en ISO 100.

          Moest idd sneller genomen zijn, ook merk ik dat de D5 beter begint met een hogere gevoeligheid (ISO 400 of zo).

          Maar kijk, 2 beeldjes ingestuurd, een paar mensen die goede feedback geven en ik weet waar ik moet op letten volgende keer.
          Bedankt !
          Hans.
          ook hier ligt de fout bij het diafragma

          Comment

          Working...
          X