Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

op weg naar Mont Saint Michel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] op weg naar Mont Saint Michel

    het zicht van Mont Saint Michel moet al miljoenen keren getrokken zijn, niet makkelijk om een originele invalshoek te vinden...
    Echter, toen ik onder aan de brug wat rond wandelde, vond ik dit zicht wel wat hebben, met de leidende lijnen naar het fantastische monument...
    best op zwarte achtergrond...

    klik hier voor een grotere versie


    alle reacties welkom, alvast bedankt voor het kijken!
    Last edited by stevwout; 10 oktober 2020, 15:16.
    de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
    Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

  • #2
    Re: op weg naar Mont Saint Michel

    mooi resultaat, compo en lucht. Scherpte is ok van de Mont Sint-Michel, zeker als je de vergrote versie ziet.

    Comment


    • #3
      Re: op weg naar Mont Saint Michel

      knappe compo - de scherpte komt maar goed tot zijn recht op de grotere versie
      mijn website : klik

      Comment


      • #4
        Re: op weg naar Mont Saint Michel

        Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
        knappe compo - de scherpte komt maar goed tot zijn recht op de grotere versie
        heb ik ook gemerkt

        Comment


        • #5
          Re: op weg naar Mont Saint Michel

          je gaat het niet geloven maar ik wou juist bijna dezelfde foto posten ,al is hij bij mij in ZW en een beetje andere compo ,zal nu uit respect de mijne nog wat laten rusten ,want ook deze is heel mooi
          de kleinere versie komt wel scherper over dan de grote op flickr tja nu ik de vorige commentaren lees is het blijkbaar bij mij omgekeerd
          Last edited by bopatje; 10 oktober 2020, 19:42.

          Comment


          • #6
            Re: op weg naar Mont Saint Michel

            knap standpunt...je moet er maar opkomen...om vandaar die michel in de smiezen te nemen...heel mooi...

            Groetjes
            Freddy
            https://fredor2.wixsite.com/my-site

            Comment


            • #7
              Re: op weg naar Mont Saint Michel

              Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
              je gaat het niet geloven maar ik wou juist bijna dezelfde foto posten ,al is hij bij mij in ZW en een beetje andere compo ,zal nu uit respect de mijne nog wat laten rusten ,want ook deze is heel mooi
              de kleinere versie komt wel scherper over dan de grote op flickr tja nu ik de vorige commentaren lees is het blijkbaar bij mij omgekeerd
              Hey bopatje, sorry he 😉. Déze lag ook al van augustus in mn schuif, werd hoog tijd om er eens werk van te maken dacht ik.... en ik wou morgen eigenlijk de zwart-wit versie posten 😛. Ben in ieder geval al benieuwd naar jouw interpretatie !!!
              de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
              Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

              Comment


              • #8
                Re: op weg naar Mont Saint Michel

                Mooi geheel, lucht MSM en voorgrond. Goed gezien en idd niet eenvoudig om de MSM nog origineel weer te geven. de wolken zijn hier een grote meerwaarde.
                FF details: Ik denk dat de MSM wel een beetje scheef staat wsl wat vertekening. De wandelaars zijn op zich geen meerwaarde dus ik zou zelf even gewacht hebben tot ze voorbij waren.
                Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
                Groeten
                Kurt

                Comment


                • #9
                  Re: op weg naar Mont Saint Michel

                  Mooie zeker na een dubbel klik.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                  Comment


                  • #10
                    Re: op weg naar Mont Saint Michel

                    De opmerking met de wandelaars is kwestie van goesting denk ik, ik vond ze wel wat hebben in het verhaal op weg naar MSM.

                    Los daarvan, ik was al HEEL BLIJ dat het er maar 2 waren, het was een continu komen en gaan, bijna niet te doen om overdag zonder toeristen te trekken.... Corona heeft hier waarschijnlijk wel wat geholpen, anders waren het er nog veeeel meer vrees ik...
                    de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
                    Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

                    Comment


                    • #11
                      Re: op weg naar Mont Saint Michel

                      Schitterende compositie, met die loopbrug op deze manier.
                      Het blauw in de lucht, lijkt mij een beetje opgepompt ?
                      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                      Vriendelijke groeten, Johan

                      Comment


                      • #12
                        Re: op weg naar Mont Saint Michel

                        Mooie wolkenlucht erbij maar ik volg wat betreft het blauw dat niet zo natuurlijk overkomt.

                        Comment

                        Working...
                        X