Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Op de taalgrens : Vlaams Brabant / Waals Brabant

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Op de taalgrens : Vlaams Brabant / Waals Brabant

    [IMG][/IMG]

  • #2
    Re: Op de taalgrens : Vlaams Brabant / Waals Brabant

    Een mooi landschap, de weg leidt naar de wolken op de achtergrond.

    Comment


    • #3
      Re: Op de taalgrens : Vlaams Brabant / Waals Brabant

      Mooi zicht, goede compositie en zeer zeker mooie kleuren, beetje jammer dat de kruin van dat boompje rechts er niet op staat.[/B]
      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment


      • #4
        Re: Op de taalgrens : Vlaams Brabant / Waals Brabant

        Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
        Mooi zicht, goede compositie en zeer zeker mooie kleuren, beetje jammer dat de kruin van dat boompje rechts er niet op staat.[/B]
        Inderdaad, zonde dat het boompje niet meer ruimte heeft, want net dat is de aandachtstrekker in het beeld vanwege de kleur

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: Op de taalgrens : Vlaams Brabant / Waals Brabant

          mooi glooiend landschap, kleurig.

          wegens de titel : het gras ziet er inderdaad groener uit aan de andere kant. Ik veronderstel dat Waals-Brabant rechts ligt waar de boom staat met de rode bladeren ? (;>)
          mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
          nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
          https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

          Comment


          • #6
            Re: Op de taalgrens : Vlaams Brabant / Waals Brabant

            Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk bericht
            mooi glooiend landschap, kleurig.

            wegens de titel : het gras ziet er inderdaad groener uit aan de andere kant. Ik veronderstel dat Waals-Brabant rechts ligt waar de boom staat met de rode bladeren ? (;>)
            Bedankt voor de reacties . @CMM : idd Waals Brabant ligt rechts van de baan.
            Yves

            Comment


            • #7
              Re: Op de taalgrens : Vlaams Brabant / Waals Brabant

              Mooi maar mij eerste gedachte is...het gras is groener bij de buren..?
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: Op de taalgrens : Vlaams Brabant / Waals Brabant

                Mooie foto. Naar mijn mening zou deze nog beter zijn als er van onder een stukje afgaat en meer lucht krijgt. Het boompje komt dan meer tot zijn recht en is alles meer in balans.
                Kan natuurlijk ook zijn dat er storende elementen zijn op die plaats die je juist niet wil laten zien
                " Make RAW Not WAR"
                Nikon D750. Tamron 15-30mm f2.8, Tamron 24-70mm f2.8, Tamron 70-200 f2.8, Tamron 90mm F2.8 macro, Nikon 85mm f1.8, Nikon 50mm f1.8 Nikon D7100

                Comment


                • #9
                  Re: Op de taalgrens : Vlaams Brabant / Waals Brabant

                  Ik ben het eens met wat al eerder is aangehaald en ik vind het wel een mooie foto - zeker qua kleur.

                  ps.Kijk eens in de linkerbovenhoek ... daar zit een sensorvlek.
                  Mvg Philip

                  Comment


                  • #10
                    Re: Op de taalgrens : Vlaams Brabant / Waals Brabant

                    Mooie foto ,maar toch enkele foutjes die eerder zijn aangehaald ,zou toch voorzichtig zijn met de saturatie

                    Comment


                    • #11
                      Re: Op de taalgrens : Vlaams Brabant / Waals Brabant

                      idd knappe plaat maar volg toch wel de meningen van mijn voorgangers ....
                      [B]CANON EOS R6 mark II BODY, CANON RF 24-50 IS STM, CANON RF 100-400mm F5.6-8 IS USM, CANON RF 14-35 f4 IS USM, Canon Macro EF 100 mm 1:2.8 USM, http://www.eddymoens.be

                      Comment


                      • #12
                        Re: Op de taalgrens : Vlaams Brabant / Waals Brabant

                        Oorspronkelijk geplaatst door Duvel_lover Bekijk bericht
                        Mooie foto. Naar mijn mening zou deze nog beter zijn als er van onder een stukje afgaat en meer lucht krijgt. Het boompje komt dan meer tot zijn recht en is alles meer in balans.
                        Kan natuurlijk ook zijn dat er storende elementen zijn op die plaats die je juist niet wil laten zien
                        Bedankt voor de reactie.
                        stukje onderaan wou ik niet weg ....om nog meer aanloop te geven aan de weg richting de wolken .....just my 2 cents hé !

                        Comment


                        • #13
                          Re: Op de taalgrens : Vlaams Brabant / Waals Brabant

                          Mooie compo. Alleen veel chromatische abberatie op de bladeren en de stam van het boompje rechts.
                          Nikon D3300 - Nikon D7200

                          Comment


                          • #14
                            Re: Op de taalgrens : Vlaams Brabant / Waals Brabant

                            Beetje overgesatureerd naar mijn gevoel. Compositie is goed, mooie lijn in het beeld met die weg.
                            Dat het boompje 'er niet helemaal op staat' stoort me niet echt.

                            Comment

                            Working...
                            X