Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Op de rotsen voor Cap gris-nez + update

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Op de rotsen voor Cap gris-nez + update





    -- Update --



    Last edited by pppictures; 11 september 2021, 22:18.

  • #2
    Re: Op de rotsen voor Cap gris-nez

    interessant onderwerp, mooi contrastrijk in beeld gebracht. twijfel wat over de horizon, denk dat ik hem er liever niet op had gezien, want nu vind ik de verhouding lucht / zeer niet helemaal in balans. ik denk dat een kleine crop het net beter doet...
    de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
    Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

    Comment


    • #3
      Re: Op de rotsen voor Cap gris-nez

      Oorspronkelijk geplaatst door stevwout Bekijk bericht
      interessant onderwerp, mooi contrastrijk in beeld gebracht. twijfel wat over de horizon, denk dat ik hem er liever niet op had gezien, want nu vind ik de verhouding lucht / zeer niet helemaal in balans. ik denk dat een kleine crop het net beter doet...
      Ik volg hierin
      Is dat trouwens een scheepsmotor dat zo opgaat in de rotsen ??

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Op de rotsen voor Cap gris-nez

        ik ben daar al veel geweest ,dat ik die nog niet heb gezien !
        knappe foto al ga ik mee met de vorige commentaren wat de horizon betreft ,al zal ik nu niet meteen beweren dat het heel erg stoort

        Comment


        • #5
          Re: Op de rotsen voor Cap gris-nez

          Rekening houdend met de feedback, heb ik een update geplaatst.
          Deze motor en wat andere delen van het wrak - ik vermoed inderdaad dat het een klein schip betreft, al heb ik nog niet kunnen terugvinden welk - ligt dicht tegen de eblijn, ongeveer ter hoogte van de radartoren.

          Comment


          • #6
            Re: Op de rotsen voor Cap gris-nez + update

            Yep, vind de UP beter
            de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
            Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

            Comment


            • #7
              Re: Op de rotsen voor Cap gris-nez + update

              Knappe foto. Grappig hoe die motor zich in het geheel heeft geïntegreerd.
              Mvg Philip

              Comment

              Working...
              X